فرماندار شهرستان بیله سوارمغان گفت: راه ارتباطی ۸۰ روستای این شهرستان با مرکز شهر بر اثر بارش شدید برف و کولاک بسته است و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 24 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، صاحبعلی اصغری، فرماندار شهرستان بیله سوار مغان اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف، ۸۰ راه‌هایی روستایی بسته است، اما رفت و آمد در راه‌های فرعی و اصلی شهرستان با رعایت نکات ایمنی امکان‌پذیر است.

وی افزود: بارش شدید برف در شهرستان و بخش قشلاق دشت (جعفرآبادمغان)، ارتفاع برف اکنون به بیش از ۳۰ سانتی‌متر در این مناطق رسیده و بارش تا آخر وقت امروز ادامه دارد.

 

اصغری بیان کرد: برف‌روبی، نمک پاشی و پاکسازی راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی بین روستاها و شهر از مهم‌ترین اقدامات انجام شده است و همزمان با نخستین ساعات آغاز بارش برف مأموران راهداری با استفاده از کلیه تجهیزات و توان نیروی انسانی در تلاش برای ممانعت از مسدود شدن ارتباط بین این محورها است.

فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه، هم‌اکنون تردد در محورهای اصلی شهرستان برقرار است، عنوان کرد: هم‌وطنان علاوه بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری، در صورت اجبار برای سفر، علاوه بر پُر کردن باک خودروهای خود با سوخت مربوطه و رعایت قوانین و کلیه نکات ایمنی، با مأموران پلیس، راهداری، دستگاه‌های امدادرسان و غیره که در حال انجام وظیفه و مأموریت هستند، همکاری کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار