در گام اول رویداد جامعه پرداز آذربایجان غربی؛
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: موضوع جوانی جمعیت از اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و آذربایجان غربی در گام اول رویداد جامعه‌پرداز یعنی شناسایی اولیه فعالان حوزه زن ،خانواده و جمعیت موفق عمل کرده است و تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر توسط سمن مجری شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 25 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سجاد بیرامی ،در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد جامعه پرداز آذربایجان غربی با تقدیر از عملکرد سمن مجری رویداد جامعه پرداز استان افزود: تیم اجرایی و دبیر سمن مجری رویدا در آذربایجان غربی تاکنون موفق عمل کرده و اقدامات قابل توجهی در جهت شناسایی و برگزاری هرچه باشکوه تر رویداد انجام گرفته است.

 
وی اظهار کرد: هدف از این رویداد شناسایی کنشگران حوزه جوانان و خانواده و ایجاد هم‌افزایی برای تبادل افکارو تجربیات آنهاست.
 
وی با بیان اینکه باید با شناخت ظرفیت مردمی در این مسیر گام برداشت، لازمه موفقیت در این عرصه را شناخت درست و برنامه ریزی صحیح عنوان کرد.
 
بیرامی، با تاکیید بر استفاده از ظرفیت تمامی سمن های آذربایجان غربی در اجرای رویداد تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید تمامی ظرفیت های مردمی ، دستگاه ها و نهادها برای تحقق اهداف رویداد بسیج شوند.
 
سپهری ،معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گفت: شرکت کنندگان در این رویداد ۲ روزه باید با مسائل و ضروریات این حوزه به خوبی آشنا شوند و ضرورت عملیات مشترک و هم افزایی با تمرین عملی اتفاق  بیافتاد.
در ادامه محمدی ،دبیر موسسه مردم نهاد یاریگران جوان آذرآبادگان و مجری رویدا جامعه پرداز آذربایجان غربی نیز به ارائه عملکرد مجموعه و تیم اجرایی در راستای برگزاری رویداد پرداخت.
 
رویداد جامعه پرداز آذربایجان غربی در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری با همکاری وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده در ارومیه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار