مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته مردم اردبیل دمای منفی ۱۷ درجه سلسیوس را سپری کردند و شهرستان نیر با ۱۸ درجه زیرصفر سردترین نقطه استان بود.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ 25 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مجید کوهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ساعات گذشته شهرستان نیر با ۱۸ درجه زیر صفر سردترین شهرستان استان بود و مردم اردبیل نیز دمای منفی ۱۷ درجه سلسیوس را تجربه کردند.

وی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته دمای شهرستان سرعین ۱۲ درجه زیر صفر، شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس آباد و نمین ۱۱ درجه زیر صفر و شهرستان خلخال ۸ درجه زیر صفر و گرمی ۷ درجه زیر صفر در ایستگاه‌های هواشناسی به ثبت رسید.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها جو استان اردبیل از ظهر امروز تا ظهر فردا جمعه پایدار خواهد بود و، اما همچنان در ساعات شبانه و اوایل صبح‌ها افت محسوس دما و وقوع یخبندان در سطح استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تداوم دارد.

کوهی گفت: از اواخر وقت روز جمعه با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، به تدریج بر میزان ابر‌ها افزوده شده و بارش پراکنده باران و برف در مناطقی از استان تا صبح یکشنبه (۸ بهمن) انتظار می‌رود.

گفتنی است؛ طبق داده‌های هواشناسی بیشترین میزان بارش برف در روز گذشته مربوط به شهرستان سرعین با ۴۷ سانتی‌متر و سپس شهرستان نیر با ۴۵ سانتی‌متر بوده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار