با وجود بارش برف تردد در تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد و به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 27 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برفی بودن کلیه محور‌های ارتباطی استان خبر داد و بر امتناع از تردد بدون زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی تاکید کرد.

 ایرج دست نشان افزود: بارش برف در حال حاضر در کلیه مسیر‌های اشنویه، مسیر پیرانشهر به تمرچین، و تمام مسیر‌های شمال استان ادامه دارد و رانندگان  باید با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر  و از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

 وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محور‌های روستایی سراسر استان هستند، اظهار کرد: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا آغاز و تاکنون راه روستایی راه روستایی ۲۰ روستا بازگشایی شده و بازگشایی مسیر مابقی روستا‌ها که بدلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک مستمرا مسدود می‌شود، بی وقفه در حال انجام است.

 این مقام مسئول یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس حاصل فرمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار