مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 27 January 2024

به‌گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسنعلی عزت خواه در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش، و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را فرصتی مناسب برای جهاد تبیین بیان مبانی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان دانست.

وی افزود: هنر کار روسای ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق و مدیران مدرسه این است که خود دانش آموزان را مجری و محور تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و پرورشی در طول سال بویژه در ایام الله دهه فجر قرار دهند.

عزت خواه، همچنین بر آذین بندی سر درب مدارس، کلاس‌ها و محیط مدارس متناسب با ایام الله دهه فجر تاکید کرد و افزود:اجرای تبلیغات محیطی و برنامه‌های ویژه دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین و متکی بر ظرفیت دانش آموزان باشد.

وی، از تشکیل بیش از هزار و ۵۰۰ تیم دانش آموزی با ۷ هزار و ۵۰۰ نفر عضو در سراسر استان در قالب لیگ جت یا همان جهاد تبیین خبر داد و گفت:روسای ادارات و مدیران مدارس باید زمینه و شرایط لازم را برای برگزاری آزمون حضوری دانش آموزان شرکت کننده در لیگ جت به خوبی فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار