فرماندار باشت گفت: مدیران این شهرستان حواستان را جمع کرده و سوءگیری انتخاباتی نکنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 27 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، نادر گرامی ظهر امروز شنبه هفتم بهمن‌ماه در در جلسه شورای اداری اظهار داشت: در دهه فجر دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان و آرمان‌های انقلاب هم بازخوانی می‌شود.

وی بیان کرد: فضای عمومی شهر برای دهه فجر آماده شود و ویژه‌برنامه‌های بسیاری در شهرستان باشت به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید در دهه فجر برای مردم بیان شود.

گرامی اظهار داشت: نشست‌های خبری در دهه فجر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برگزار شود.

فرماندار باشت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر انتخابات خواستار پیوست انتخاباتی برای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان شد.

فرماندار باشت اظهار داشت: سه موضوع باید در این جلسه بررسی شود موضوع اول بحث انتخابات است در حال حاضر به طور روزشمار به ۱۱ اسفندماه نزدیک می‌شویم روزی است که با مشارکت حداکثری میتوان حماسه‌ای را رقم زد و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام را سرکوب کنیم.

موضوعی که درباره انتخابات لازم است بیان شود کمیته‌ی ۷ گانه انتخابات معرفی شدند و امروز در جلسه حضور دارند.

نادر گرامی افزود: بحث همکاری با کمیته‌های انتخابات بسیار مهم است دو تا از کمیته‌هایی که واقعا نیاز به همکاری ادارات دارند کمیته فناوری و پشتیبانی است هر کدام از دوستان به عنوان مسئول کمیته انتخابات درخواستی داشتند نیاز نباشد ما تماس بگیریم.

وی عنوان کرد: برآوردی که برای خودرو داشتیم ۱۵۹ خودرو در حوزه‌های مختلف برای ۴۷ شعبه اخد رای در شهرستان بود.

وی خاطر نشان کرد؛ خودرو‌های مورد نیاز ستاد انتخابات در اختیار آقای ظفری به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی انتخابات قرار می‌گیرد.

این مسوول افزود: درخواست این است که در خصوص بحث انتخابات نهایت همکاری را داشته باشید و هیچ بهانه‌ای نباشد.

وی ادامه داد: بحث مهمان‌سرا‌ها مطرح است که تجهیز شوند جهت استراحت کسانی که در امر انتخابات از سایر نقاط به شهرستان می‌آیند منظور عوامل اجرایی و حوزه‌های امنیتی است.

گرامی درباره بحث سوءگیری مدیران در انتخابات عنوان کرد: ما به هر حال همه منتصب به یک دولت انقلابی هستیم و دولت در بحث انتخابات به عنوان مجری انتخابات است، درخواست ما از مدیران این است که مدیران حواسشان باشد و نهایت سعه صدر را داشته باشند باید در حرکاتمان و بحث فضای مجازی دقت کنیم که اشتباهی رخ ندهد، چون مدیران حق سوءگیری نسبت به نفع نامزد انتخاباتی ندارند.

وی درباه تفاوت انتخابات امسال با سال‌های گذشته افزود: انتخابات امسال متفاوت‌تر است، چون دشمنان سعی دارند به هر طریقی در کشور عزیزمان ایران که یک کشور امن در خاورمیانه است را به یک کشور ناامن تبدیل کنند.

این مسوول افزود: امیدوارم همه ما به عنوان مجریان انتخابات و مسئولین برگزاری انتخابات بتوانیم با برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی سالم توسط نامزد‌های انتخاباتی مشارکتی حداکثری را رقم بزنیم.

فرماندار باشت در راستای جهاد تبیین گفت: بخشی از این مشارکت توسط ما به عنوان مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نهادهاست که بتوانیم طبق جهاد تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دهه فجر با مقایسه‌ی خدمات با قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بیان کنیم.

وی درباره نواختن زنگ انقلاب افزود: به دلیل اینکه پنچشنبه ۱۲ اسفند تعطیل است زنگ انقلاب چهارشنبه در یکی از مدارس نواخته می‌شود.

گرامی درباره یوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: فضاسازی و تبلیغات ۲۲ بهمن ماه مد نظر باشد و در طراحی بنر‌ها به مشارکت در انتخابات توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار