معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر ؛
معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر گفت : در سال گذشته ۱۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات جمعیت هلال افزوده شد و همچنین یک هزار دستگاه آمبولانس امداد نیز خریداری شده که به شهرهای استان ایلام نیز یک آمبولانس تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 28 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نامدار عبدالهیان بیان کرد : در ایام اربعین حسینی ۱۱۰۰ متر ساختمان امدادی و درمانی هلال احمر در کمتر از ۶۵ روز در سال جاری به عنوان آبروی این جمعیت برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی افتتاح و بهره‌برداری رسید.

وی افزود : در ارزیابی‌های انجام شده در طی ۲ سال گذشته، استان ایلام در سطح کشور در زمینه جذب اعتبارات، برنامه ریزی راهبردی و اجرایی کردن برنامه های عملیاتی جمعیت هلال احمر کشور نمره خوبی کسب کرده است.

عبدالهیان ادامه داد : امسال اعتبارات هلال احمر از محل تملک دارایی ها از هفت میلیارد به ۱۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی گفت : با اعتبارت جدیدی جذب شده امید می‌رود بتوانیم در استان هایی مانند ایلام که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته و حقی بزرگ بر برگردن جامعه دارند، خدمات ارزنده‌ای در شان این مردم عزیز ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد : هلال احمر در راستای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی به عنوان بزرگ‌ترین همایش و اجتماع مسلمانان در سطح جهان در تلاش برای تقویت زیرساخت های استان ایلام با توجه به مرز مهران و استقبال زوار برای تردد از این مرز است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار