معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری، یک هزار و ۴۲۳ نفر از مددجویان و نیازمندان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند تا با داشتن مهارت در ایجاد اشتغال موفقیت داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 30 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی اظهار کرد: راهبرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در امدادرسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد زمینه و بستر استقلال معیشتی برای محرومان است.

وی ادامه داد: در این راستا طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به دو هزار و ۲۰۶ نفر از مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است که از این میزان ۲۲۰ نفر در صندوق امداد ولایت و یک هزار و ۹۸۶ نفر از طریق بانک‌های مختلف استان تسهیلات دریافت کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همچنین در همین مدت یک هزار و ۴۲۳ نفر از مددجویان و نیازمندان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده اند تا با داشتن مهارت در ایجاد اشتغال موفقیت داشته باشند.

این مسوول افزود: یکی دیگر از روش‌های ایجاد اشتغال در این نهاد بهره گیری از ظرفیت‌های کاریابی هاست که در این راستا ۱۳۱ نفر از مددجویان و نیازمندان در واحد‌های مختلف جذب و مشغول بکار شده اند.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته تشویقی را برای ایجاد اشتغال مددجویان طی سال‌های اخیر فعال کرده و در حال حاضر نیز اجرا می‌شود که براین اساس هر کارفرما به ازای جذب هر یک از مددجویان می‌تواند از تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی بهره‌مند شود.

وی یادآور شد: کار فرمایان می‌توانند به جای دریافت تسهیلات از گزینه دوم بسته تشویقی استفاده کنند که در این صورت از پرداخت حق بیمه نیروی جذب شده تا دو سال معاف می‌شوند و این هزینه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار