یادداشت دانشجویی
نتیجه شده جلسه با این یکی گروه و ان یکی قشر و البته طلب رای و مدیون خواهید بود اگر فکر کنید برای این رای جمع کردن‌ها ذره‌ای قول و قرار منعقد می‌شود، همه جیز بر مدار حق و باطل است !
کد خبر: ۱۱۵۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 30 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی محمد پور از فعالان سیاسی دانشجویی طی یادداشتی نوشت : منتظریان به مثابه پرچم است، باری به هر جهت حرکت می‌کند و مسیر و جهتش شفاف نیست ، دم از جناحی میزند و وقتی احتمال می‌دهد ممکن است جایی رایی به دست اورد فراموش می‌کند جناح بندی‌ها را! البته مسئله اینجا نکوهش جناح‌ها نیست. مسئله دو رویی و پیروی از باد به جای اصول مشخص است! خودش را اصولگرا و انقلابی می‌داند، اما به سمت اصلاح طلب‌ها چرخیده و در آن فضا به دنبال راهی برای به دست آوردن رای است.

این پرچم حتی میله هم ندارد، یا شاید داشته و گم شده در هیاهوی انتخابات! ریشه اش را گم کرده انگار، فراموش کرده که خودش و حامیانش در طول سال هنجره می‌درند برای اثبات انقلابی بودن خودشان و البته صیانت از دایره‌ی خیلی تنگی که برای انقلابی بودن طراحی کرده اند! نتیجه شده جلسه با این یکی گروه و ان یکی قشر و البته طلب رای و مدیون خواهید بود اگر فکر کنید برای این رای جمع کردن‌ها ذره‌ای قول و قرار منعقد می‌شود، همه چیز بر مدار حق و باطل است و ان‌ها همیشه حق اند و مخالفین، فریب خوردگان باطل! و این چه حق بودنی است که در حضور ایشان دیگر کاندیدا‌ها تخریب میشوند و ایشان سکوت می‌کنند؟ بهتر نیست به جای انکه وقت خودتان و طرفدارنتان را برای تخریب دیگر رقبا هدر دهید توضیح بدهید که آیا درست است که  مسئولین را برای انتصاب افراد مد نظرتان تحت فشار قرار دهید؟ وقتی بدون اینکه نماینده‌ی مجلس باشید اینگونه رفتار می‌کنید آنوقت که به صندلی بهارستان تکیه زدید چه اهمیتی برای دستور صریح رهبر انقلاب برای عدم دخالت نمایندگان در انتصابات قائل خواهید بود؟

به هر حال جناب منتظریان حتی اگر نمی‌توانند پرچم باشند بهتر است فکری برای میله‌ی پرچم کنند، شاید بتوانند از چوب‌هایی که همین یکی دو سال پیش در مراسم عروسیِ فرزند دلبندش برای چوب بازی استفاده شده بود بهره ببرند. ما که حتی از چند کیلومتریِ این همه تبرج هم نمی‌توانیم رد شویم، که اگر شویم تا چند روز حالت تهوع خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار