توقيف محموله 256 کيلويي شيشه فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بویراحمد خبر داد:
کد خبر: ۱۱۵۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 01 February 2024

 

توقيف محموله 256 کيلويي شيشه

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از توقيف يک دستگاه خودروي کاميون کشنده حامل 256 کيلو و 500 گرم شيشه در محورهاي مواصلاتي شهرستان گچساران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري پليس، سردار "کيقباد مصطفايي" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: درپي دريافت خبري مبني بر حمل محموله مواد مخدر از نوع شيشه از مرزهاي شرقي کشور به سمت مرزهاي غربي، موضوع ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گچساران قرار گرفت.
وي افزود: مأموران حين کنترل خودرو هاي عبوري محور ديلم به گچساران به يک دستگاه خودروي کاميون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
سردار مصطفايي تصريح کرد: مأموران در بازرسي از این خودرو 256 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع شيشه که به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه راننده خودرو دستگير و به مرجع قضائي تحویل و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد، خاطر نشان کرد: پليس برای ارتقاء امنيت شهروندان از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزي پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بي‌بديلي در ارتقاء امنيت جامعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار