استاندار خراسان‌جنوبی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 01 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی همزمان با نخستین روز ایام الله دهه فجر در دیدار نماینده، ولی فقیه که با حضور معاونان استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه بود، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی اظهارداشت: هر پدیده اجتماعی دستاورد‌هایی دارد و انقلاب اسلامی ملت ایران به اعتراف استراتژیست‌های غربی بزرگترین پدیده قرن است که دستاورد‌های داخلی و خارجی فراوانی داشته است.

وی تأکید کرد: تبدیل شدن رهبری دنیوی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، استقرار حکومت مردم سالاری دینی، حاکمیت ارزش‌های معنوی در نظام جمهوری اسلامی ایران در عصر غلبه زر و زور، شکست طلسم جدایی مظاهر دین خواهی و تجدد خواهی و اثبات وحدت دینی، نفی سلطه طاغوت و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در ملت ایران از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گفته وی شکست مرز‌های علم در داخل کشور، تربیت انسان‌های صالح که فتح الفتوح انقلاب بود و ایجاد وحدت بین شیعه و سنی نیز از دیگر دستاورد‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند، تصریح کرد: از این تعداد ۸۷۱ پروژه افتتاح می‌شوند و عملیات اجرایی ۴۳ پروژه هم آغاز می‌شود.

به گفته وی برنامه‌های فرهنگی متنوعی هم در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

قناعت اظهار داشت: در حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه، علاوه بر توجه به موضوع‌های دنیوی بر امور معنوی هم تأکید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حکومت مردم سالار دینی متکی بر آرای مردم و آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد.

استاندار ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد جرأت و جسارت در جوانان برای شکستن مرز‌های علم و دانش شد.

قناعت خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت اسلامی شاهد وحدت شیعه و سنی در کشور‌های منطقه هستیم و مقام معظم رهبری هم رهبری جهان اسلام را بر عهده دارند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار