استاندار لرستان گفت: حفظ و حراست این نظام بر عهده مردم است که هر سال بیش تر از گذشته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 01 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار امروز در مراسم سالروز آغاز دهه فجر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، عنوان کرد: با تمامی فشارها و تحریم‌های ظالمانه نظام استبداد، بعد از ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان شاهد اقتدار و استحکام این نظام مقدس هستیم که مرهون اندیشه‌های والای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حضور و پشتیبانی مردم است.

وی تصریح کرد: حفظ و حراست این نظام بر عهده مردم است که هر سال بیش‌تر از گذشته می‌شود.

استاندار با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک هدیه الهی بود، تصریح کرد: اعجاز و سرآغاز انقلاب اسلامی دو رکن مهم آن بودند که به صورت عادی هیچگاه شکل نمی‌گرفتند مگر با حضور گسترده ی مردم در سایه اندیشه های رهبری که دیدیم محقق شد.

زیویار تأکید کرد: پرچم انقلاب اسلامی تنها در ایران در اهتزاز نبوده و مختص شیعیان و فارسی زبانان نیست، بلکه مبدل به یک نهضت بزرگ شده که در برابر نظام سلطه در نقاط مختلف جهان ایستاده است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماحصل سال‌ها مبارزه با نظام استعمار و استبداد بود که سالیان سال آزادی مردم را تحت سلطه قرار داده بودند.

استاندار پشتوانه اعتقادی و الهی بودن انقلاب اسلامی ایران را عامل تفاوت آن با سایر انقلاب‌ها در سایر نقاط جهان برشمرد و گفت: اندیشه عمیق، شناسنامه‌دار و مقدس پشتوانه‌ای بود که محصول آن نظام مقدس و نفوذ ناپذیر بود.

زیویار همچنین به ضرورت تبیین کارنامه نظام و دولت در ایام الله دهه فجر برای مردم اشاره کرد و عنوان کرد: تمامی مسؤولین در هر جایگاه و موقعیتی وظیفه دارند در این ایام عملکرد و دستاوردهای دولت را تبیین کنند چرا که این دستاوردها ماحصل سرمایه‌های ملت است.

وی ادامه داد: با تمامی اقدامات انجام شده در دولت، اراده مردم، وحدت و حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف از آنها بالاتر است.

استاندار به دو رویداد مهم دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تأکید کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیشرو قابلیت‌های ملت و کشور نمایان می‌شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار