فرماندار خوسف گفت: بسیاری از مطالبات مردمی شهرستان یا در حال افتتاح است یا تأمین مالی شده یا به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 02 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در نماز جمعه خوسف با بیان اینکه این شهرستان در دهه فجر مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی خود را در سال‌های اخیر خواهد داشت اظهارداشت: بسیاری از مطالبات مردمی شهرستان یا در حال افتتاح است یا تأمین مالی شده یا به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر ۸۷ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

وی به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: الحاق ۱۱۱ هکتار به محدوده شهر خوسف و واگذاری این میزان زمین ویلایی در شهرستان بی سابقه است.

فرماندار خوسف تکمیل بیمارستان، استخر و سالن ورزشی سقف کوتاه، راه اندازی ثبت اسناد و پروژه‌های سرمایه گذاری را اتفاقات مبارک در دهه فجر پیش رو برای شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: کلنگ زنی فاضلاب خوسف به عنوان دیگر مطالبه دیرینه مردمی در حالی در این ایام کلنگ زنی خواهد شد که عملیات اجرایی آن همزمان با کلنگ زنی آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه در حوزه آبرسانی کارگاه عمرانی در حوزه آبرسانی در شهرستان در حال رخ دادن است، کسب رتبه اول تحقق اشتغال شهرستان، تحول در تأمین زیر ساخت‌های شهرک صنعتی شهید رحمانی، گاز رسانی در روستا‌های شهرستان، مذاکره در راستای دسترسی به تلفن همراه و اینترنت در روستا‌های زیر ۲۰ خانوار از دیگر خدمات در شهرستان است و اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال آینده بسیاری از روستا‌های زیر ۲۰ خانوار شهرستان از خدمات تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند خواهند شد.

حسینی در بخش دیگر سخنان خود به اتفاقات مهم در حال وقوع در سطح استان، از جمله پروژه عظیم راه آهن خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تأمین مالی راه آهن خراسان‌جنوبی اتفاق بزرگی‌ست که مدت‌ها مطالبه مردمی در سطح استان بود.

وی پیرو این بحث، از انتقال پروژه آب از دریای عمان به عنوان پروژه بزرگ دیگر در استان یاد کرد و ادامه داد: بسیاری از اقدامات در تاریخ استان و شهرستان بی سابقه بوده است.

فرماندار خوسف با اشاره به رتبه ۱۵ ایران در تولید علم در بین کشور‌های جهان، یادآور شد: آینده ایران روشن است چراکه تولید علم، پیشرفت را به دنبال دارد.

وی با تبیین سایر دستاورد‌های جمهوری اسلامی در کشور و عرصه‌های بین المللی نظیر استقلال کشور، برقراری عدالت آموزشی، تبدیل الگوی مقاومت در دنیا و ... اضافه کرد: همه این موفقیت‌ها مرهون آرمان‌های امام و انقلاب است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار