فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : برای اجرای طرح‌های عمران روستایی و مسکن مددجویان در بخش دشت عباس 140 میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 03 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی بیان کرد : اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی، نفت و فروش زمین برای این پروژه‌ها که به صورت نمادین در روستای حمزه به بهره برداری رسید هزینه شده است

وی افزود : آسفالت معابر روستاهای حمزه، خیبر، بدر، بیت فزیه، نهرعنبر و وحدت به میزان ٢٨ هزار و ۳۰۰ مترمربع از جمله این پروژه‌ها است.

صادقی ادامه داد : در سال جاری جهت اجرای طرح هادی ۱۶ روستا شامل شن‌ریزی، بیس و آسفالت، جوی و جدول و دال بتنی مبلغ ۱۶۴ میلیارد ریال هزینه شده و اجرای طرح هادی ۶ روستای دیگر در دست اقدام است.

وی گفت :  بهره برداری از ۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در بخش دشت‌عباس و مرکزی که به‌صورت نمادین در روستای مملح انجام شد از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این ایام است که به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن دهلران نیز بیان داشت : جهت رفع مشکلات طرح هادی و تامین زمین روستاها تهیه و بازنگری طرح هادی ۳۰ روستای شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

علی کرمی گفت : تا کنون ۶ طرح ابلاغ گردیده و ۱۸ طرح در مرحله تصویب قرار دارد و ۶ طرح جهت طراحی به مشاور واگذار شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار