مدیرکل سیاسی وزارت کشور:
مدیرکل سیاسی وزارت کشور از مشارکت بالای مردم استان کرمانشاه در انتخابات نسبت به سایر استان‌ها خبر داد و بر افزایش شور و نشاط اجتماعی تا زمان انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 03 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالله مرادی پیش از ظهر امروز شنبه (چهاردهم بهمن‌ماه) در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: انتظار مسائلی با توجه به دغدغه‌های طائفه‌ای استان کرمانشاه را داشتیم، اما این استان از نظر امور اجرایی سیاسی و مشارکت بسیار روند خوبی دارد.

وی افزود: برنامه‌های خوبی در استان در حال رخ دادن است؛ درگیر کردن دستگاه‌های اجرایی در استان نسبت به سایر استان‌ها منحصر به فرد و بسیار موثر بوده، همچنین ارتباط با حلقه‌های میانی معتمدین عشایر و فرق مختلف بسیار مطلوب است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: در کرمانشاه از همه فرماندارها اطمینان خاطر داریم، زیرا تاکید بر بی‌طرفی انتخابات انجام شده و آن چیزی که رای مردم است با هر تفکر و گرایشی پذیرفته شده، در نتیجه با اقدامات صورت گرفته ما کمترین دغدغه را داریم.

وی عنوان کرد: رواج شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار اثرگذار بوده و پیوند آن با مشارکت خانوادگی بسیار موثر است و امیدواریم که سایر استان‌ها بتوانند این روند را دنبال کنند، همچنین مانورهایی که برگزار می‌شود باید با جدیت دنبال شود.

مرادی خاطرنشان کرد: موضوع زیرساخت‌های ارتباطی در حوزه پوشش شبکه است و قرار شده که مجدد این بحث جمع‌بندی شود، به طور کلی وضعیت این مورد در کرمانشاه قابل قبول است.

وی تشریح کرد: در حوزه امنیتی نیز پیش‌بینی‌ها به صورت جامع صورت گیرد که تنه به تنه سلامت انتخابات نیز زده نشود، همچنین امنیت مرزها فراهم شود، اصل تامین برگزاری امنیت انتخابات با فراجا بوده و در صورت لزوم سایر دستگاه‌ها مانند بسیج ورود می‌کنند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور اذعان کرد: پیشنهاد بنده این است که بعد بی‌طرفی همچنان در نظر گرفته شود، اعتمادی که نظام به مدیران خود کرده را نباید خدشه‌دار کرد، همچنین در فاصله ۲۲ بهمن تا زمان انتخابات در چند دستگاه نظارت دقیق صورت گیرد.

وی ادامه داد: خوراک رسانه‌ای بخشی از جامعه از صدا و سیما و سایت‌های داخلی عبور کرده و به فضای مجازی رسیده است، هر مقدار که در تبلیغات محیطی کار کنیم به مشارکت کمک کرده‌ایم، در نتیجه تبلیغات محیطی در شهرداری‌ها بسیار مهم است.

مرادی یادآور شد: مورد مهم دیگر دانشگاه‌ها هستند محافظه‌کاری در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد، اما در فاصله ۲۱ بهمن تا یازده اسفند فضای مناسبی برای مناظرات، سخنرانی مدیران و مسئولان دولتی و کرسی آزاد اندیشی فراهم است.

وی اضافه کرد: میز خدمت منحصر به زمان انتخابات نیست، ما معتقد به یک گفتمان و چهارچوب هستیم، بعد از یازدهم اسفند میزهای خدمت و حلقه‌های میانی همچنان باید افزایش یابد، زیرا یک امر تشریفاتی و نمایشی نبوده و یک امر حقیقی است و همچنین فرصتی است که مجموعه مطالبات مطرح شود.

مرادی افزود: گفتگوها باید مستمر باشد و به جای بیان مطالبه تبدیل به بیان مسئله شود، در نتیجه باید از دوازدهم اسفند تداوم آن را شاهد باشیم، همچنین با توجه به اینکه استان کرمانشاه از اقوام مختلف تشکیل شده و شرایط مرزی خاصی دارد در صورتی که کاندیداها قصد برهم زدن نظمی را داشته باشند برخورد لازم صورت گیرد و حتماً جلسه‌ای برای توجیه کلام آنها وجود داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار