در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر :
به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی جشن باشکوهی در مجتمع شبانه روزی دخترانه عشایر حضرت فاطمه زهرا(س) یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 04 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه ، در آیین برگزاری این جشن با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران ۳۵ سال پیش برای دستیابی به استقلال، آزادی و رها شدن از زیر باراستبداد و خودکامگی رژیم شاهنشاهی و استعمار خارجی حماسه‌ای بزرگ و جاودان آفریدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، دهه مبارک فجر را یادآور روز رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی به برکت رهبری حضرت امام خمینی (ره) خواند و گفت:مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت، سرافرازی ملت ایران، درهم شکستن ابهت شرق و غرب و اثبات ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی و ظالم جهان بود.

وی، انقلاب اسلامی را مرهون رشادت‌ها، رهبری‌های امام عزیزو شهدایی که با خون خود درخت تناور انقلاب را آبیاری کردند دانست و افزود:شهدا با نثار خون خود برای ملت ایران اسلامی، عزت، اقتدار، پیشرفت و امنیت مثال زدنی را به ارمغان آوردند.

عزت خواه، با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا از صدر اسلام تاکنون از جمله شهید هدایت الله طیب، گفت:شهید طیب دانشجویی بود که در فلوریدای آمریکا مشغول به تحصیل بوده که دفاع از وطن، خاک و ناموس این مرزو بوم را بر تحصیل در امریکا ترجیح داد و با لبیک گفتن به امام راحل راهی جبهه‌های جنگ شد.

وی، به آغاز ساخت پل شهید طیب واقع در روستای موگر در دور اول سفر استانی آیت الله رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود:عملیات ساخت جاده و پل در این منطقه با تلاش دولت سیزدهم و استاندار خدوم و زحمت کش استان اکنون به اتمام رسیده و شمارش معکوس برای پایان دادن به۴۱ سال انتظار برای تحقق وصیت این شهید والامقام آغاز شده و در دهه مبارک فجر امسال با حضور مسئولان به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان هم گفت: بازگویی خدمات نظام به مردم و ارائه گزارش ازدستاورد‌ها و برکات نظام در دهه فجر نمونه‌ای از جهاد تبیین و عین عبادت است.
رحیمی، دهه فجر را زمان ثمر دهی درخت تنومند انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و انتشار این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

دکلمه خوانی، اجرای سرود، مسابقه و تئاتر با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

در پایان از ۵۰ نفر از دانش آموزان برگزیده لیگ علمی این مجتمع با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار