مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: خیرین استان اردبیل در حوزه طرح اکرام امسال ۳۶ میلیارد تومان به صورت نقدی مساعدت انجام دادند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 04 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین نژاد ظهر امروز در آئین تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: خیرین استان اردبیل در حوزه طرح اکرام امسال ۳۶ میلیارد تومان به صورت نقدی مساعدت انجام دادند که این میزان با احتساب هدایای غیر نقدی به ۴۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: ۲ هزار ۳۰ یتیم در سطح استان اردبیل مشمول طرح اکرام ایتام می‌شوند که متوسط دریافتی آن‌ها ۷۸۰ هزار تومان است در صورتی که متوسط دریافتی ایتام در کشور ۹۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: ۸ هزار و ۴۱۰ کودک زیر ۱۸سال در طرح محسنین تحت پوشش هستند که متوسط دریافتی این افراد نیز ۲۳۸ هزار تومان بوده که این میزان نصف دریافتی میانگین کشوری است.

حسین‌نژاد تاکید کرد: در راستای جبران کمبود دریافتی مشمولان طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر داریم امسال ۱۰ هزار حامی جدید به جمعیت عظیم حامیان و خیرین استان اضافه کنیم که با تحقق این امر تحول عظیمی در دریافتی‌های افراد نیازمند این طرح به وقوع خواهد پیوست.

وی گفت: در قالب جشن رمضان که اول سال جاری در سطح استان برگزار شد در حدود ۴ هزار و ۳۰۰ حامی جدید به جمعیت حامیان استان اضافه شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار