فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حقیقت عینی بود که ۴۵ سال از عمر با برکت آن می گذرد. در این مدت در بزنگاه های مختلف مردم پای کار آمده‌اند و با حضور در صحنه، آن اتفاق را تمام و ختم به خیر کرده اند.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 06 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست بصیرتی با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن که در مسجد جامع شهر قشلاق برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حقیقت عینی بود که ۴۵ سال از عمر با برکت آن می گذرد. در این مدت در بزنگاه های مختلف مردم پای کار آمده‌اند و با حضور در صحنه، آن اتفاق را تمام و ختم به خیر کرده اند.

وی افزود: هنر بزرگ امام امت و ملت بزرگ ایران این بود که در ۴۵ سال عمر انقلاب بدون هیچ وابستگی‌ به شرق و غرب با قدرت، اتحاد، همدلی و به میدان آمدن در تمام عرصه‌ها حتی جنگ تحمیلی، جنگ را به پیروزی رساندند که بیانگر پرورش آنها در دستگاه دینی و اهل بیت علیهم السلام است.

فرمانده سپاه ناحیه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: حوادث گوناگونی که طی ۴۴ سال گذشته در کشورمان رخ داده، اگر در هر کشور دیگری بود حکومت آنجا ساقط می‌شد. نظام سلطه هدفش ساقط کردن نظام اسلامی است و می‌خواهند جای جلاد را با شهید عوض کنند. مانند کاری که در مصر کردند اما در ایران نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند که از دلایل عدم موفقیت آنها می‌توان به ایمان مردم ایران و رهبری به خدا و قدرت لایزال الهی و ایستادگی مردم و استمرار جهاد و مقاومت در برابر دشمنان اشاره کرد.

آمریکایی‌ها، سابقه بالاترین تعداد کودتا را در دنیا دارند

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب ناامید نشدند و به سراغ توده ای ها و امرای باقی مانده ارتش شاه رفتند تا کودتا کنند که باید گفت آمریکایی‌ها استاد کودتا در دنیا هستند و بالاترین نصاب کودتا را در دنیا دارند و در بیش از ۶۰ کشور دنیا کودتا کردند و به غیر از ایران در همه جا موفق شده‌اند. آنها بیش از ۸ میلیون نفر را در کودتاها کشته اند که در برخی کشورها روزانه ۳۰ هزار انسان را کشتند و حکومت‌ها را ساقط کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ایران پایگاه نظامی آمریکایی‌ها بود و مهمات و تجهیزات بسیاری وارد کشور کرده بودند که در برابر شوروی بایستند. بنابراین به راحتی نمی‌خواستند ایران را از دست بدهند به همین خاطر می‌خواستند با کودتاها، انقلاب اسلامی جان نگیرد اما با عنایت خدای متعال، رهبری امام و قدرت ملت ایران آرزوی آمریکایی‌ها بر باد رفت و قدرتشان در ایران شکسته شد.

رفیعی آتانی افزود: کودتای نقاب که به اشتباه به کودتای نوژه مشهور است را یک مادر کشف می‌کند. فرزندش که از کودتاگران بود سراسیمه به خانه می‌آید و مادر علت را می‌پرسد اما انکار می‌کند و سپس اعتراف می‌کند که قرار است کودتا انجام شود. مادر می‌گوید شیرم را حلال نمی‌کنم و باید به رهبران انقلاب بگوییم که واسطه فیض الهی شدند. برخی از این مادران واسطه فیض الهی شدند و اذن دارند از انقلاب حفاظت کنند که بعدها همسران، مادران و خواهران شهدا شدند و در واقع می‌توان گفت خدا مایه نجات شد‌.

اردوگاه دشمن سال گذشته بهم ریخت

وی ادامه داد: ۴۵ سال است که ملت ایران نشان داده و ثابت کرده مسیر خود گم نمی‌کند و می‌داند دشمنان کجا هستند. همه ما در صف واحده و در برابر دشمنان قرار داریم و مجاهد هستیم که ملت باید این کار را از سیاسیون و کسانی که خود را در معرض آرای مقدس مردم قرار می‌دهند، مطالبه کنند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به تلاش حداکثری دشمنان برای آسیب زدن به کشورمان در حوادث سال گذشته، گفت: بدخواهان ایران اسلامی فکر می کردند که با میدان آوردن قدرت رسانه‌ای و فضای مجازی کار نظام را تمام می‌کنند اما امروز خبری از آنها نیست و اردوگاه شان بهم خورد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: دشمنان امسال هم نقشه کشیده‌اند و اظهار می‌کنند که مردم رای ندهند و پای صندوق نروند. ملت ایران نشان داده دشمنان کاره ای نیستند و غلط می‌کنند برای اراده آن ها تصمیم بگیرند. مردم ما ۴۵ سال پیش دشمنان را بیرون کرده‌اند و خود برای کشورشان تصمیم گرفته‌اند. گرچه گلایه ها، نقدها و مشکلات معیشتی وجود دارد اما هرگز نباید ناامید شویم و با کمک هم باید مشکلات را حل کنیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در تحولات جهانی اثرگذار است، افزود: دشمنان برخی مواقع تصوراتی را در ذهن خود علیه نظام اسلامی فرض می کنند. بر این اساس همه باید یکدیگر را به شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم و دشمن را پشیمان کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار