سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره موسیقی فجر استان، ۲۵ تا ۲۷ بهمن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 08 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا پوریا جلالی در مراسم رونمایی از پوستر  ۳۹ امین جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره از جمله ایجاد هویت بخشی میان هنرمندان شهرستان های مختلف گفت: در این دوره از جشنواره، شهرستان های اسلام آباد غرب، روانسر و کنگاور میزبان هنرمندان موسیقی غرب، اورامانات و شرق استان بودند که آثار منتخب این برنامه ها در جشنواره موسیقی فجر استان از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در تالار انتظار اجرا خواهد شد.

 جلالی تصریح کرد: برنامه های ما ضمن نشاط آفرینی باید تقویت کننده هویت ایرانی اسلامی مان باشد.

جلالی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی چند وجهی رویدادهای فرهنگی توسط رسانه ها و فعالین فرهنگی گفت: حال و هوای شهر باید به صورتی باشد که هر فرد کرمانشاهی وقتی وارد فضای شهر می شود یک رخداد فرهنگی را شاهد باشد.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: موسیقی زبان مشترک اقوام و ملل هست و کرمانشاه هم استان خلاق موسیقی کشور است که با استفاده از این ظرفیت باید هویت ایرانی اسلامی خود را معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پایان این مراسم از پوستر جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه با حضور جمعی از اساتید و فعالان حوزه موسیقی رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار