معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: ستاره‌های انقلاب را باید به نسل جدید معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 09 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی صفدری شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «میاندار» با عنوان «رندان قلندر» که در کتابخانه امیر کبیر برگزار شد با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: امیدواریم در کشورمان همیشه بتوانیم رونق بخش شادی و نشاط در جامعه و قدردان خدمات و زحمات جوانمردی‌ها و رشادت‌های همه عزیزانی که در این ۴۵ سال و بیش از آن برای این کشور و آب و خاک زحمت کشیدند و از جان و عمر خودشان گذشتند بتوانیم بیشتر معرفی کنیم و قدردان باشیم.

وی با اشاره به اینکه حاج محمد طالبی یکی از افرادی است که زندگی او برای خدمت به انقلاب بود، افزود: پایگاه او مسجد است و در نظام عالم یک نقشی را طراحی کرده بودند که ابتدا و انتهای نقش در زندگی آدم‌ها از ازل تا ابد به مسجد برمی‌گردد یعنی تأثیر مسجد در همه اتفاقات عالم مشهود است و انبیا و اولیا مرکز تأثیرگذاری آنها مسجد بود.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه ادامه داد و تصریح کرد: اولین بنایی که پیغمبر در مدینه بنا می‌کند مسجد قبا است امام عصر وقتی می‌خواهد ظهور کند در مسجد صورت می‌گیرد، انقلاب اسلامی در عصر حاضر کجا اتفاق آن شکل گرفت، مردم کجا جمع شدند و تشکیلات کجا جمع می‌شد بر همین اساس این مکان متعلق به مقطع خاصی نیست.

صفدری در این برنامه عنوان کرد: یکی از محاسن اصلی اینکه یک فردی میداندار می‌شود و یا میانداری می‌کند و یک فردی اثرگذار می‌شود یکی از این نکات توجه به این است که کجا را به عنوان مرکز انتخاب کرده و آن مکان یک مکان مهمی است.

وی تاکید کرد: ما انسان‌ها دارای نعمت فراموشی هستیم و این هم بدی دارد و هم خوبی لذا باید ارزش‌ها را فراموش نکنیم و قدردان آنها باشیم.

صفدری در خصوص کتاب میاندار خاطر نشان کرد: اسم این کتاب بسیار هنرمندانه و درست انتخاب شده و ارزش‌هایی در این کتاب به خوانندگان انتقال داده شده است که باید قدر آن را دانست بنابراین همه ما وظیفه داریم تا ستاره‌های انقلاب را که صادقانه و مجاهدانه در عرصه‌های مختلف که تکلیف داشتند برای کشور و انقلاب اینگونه زمان گذاشتند به نسل جدید معرفی کنیم و ما نیاز داریم به این چنین قهرمان‌های واقعی و قهرمان‌های ما از جنس حاج طالبی واقعی هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار