مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در یک سال اخیر ۷۷۰ واحد مسکن محرومین برای مددجویان زیرپوشش این نهاد با همکاری خیرین و نهادهای مرتبط تامین شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 09 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، رضا طوسی امروز جمعه در مراسم افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با بیان اینکه یکی از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران که به وسیله این نهاد ارائه می‌شود بحث تامین مسکن محرومین است اظهار داشت: از ۱۱ هزار ۱۰۰ مورد تامین مسکن محرومین در کشور، ۷۷۰ واحد در کردستان احداث شده که ۶۵۰ مورد آن مربوط به مقاو سازی و احداث مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بحث تامین مسکن محرومین پنج فعالیت انجام می‌شود، اضافه کرد: اجاره مسکن، احداث مسکن، ایجاد فضا‌های جانبی و خرید مسکن از جمله مهم‌ترین فعالی‌های کمیته امداد امام خمینی برای تامین مسکن محرومین است.

طوسی خاطرنشان کرد: برای احداث مسکن کمیته امداد ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان به صورت وام کم بهره پرداخت می‌شود و از طریق بنیاد مسکن نیز ۳۵۰ میلیون تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد حمایتی برای تامین مسکن محرومین در استان کردستان گفت: در ۲ دهه اخیر در کردستان ۱۲ هزار ۷۴۰ مورد مسکن برای محرومین در کردستان احداث و خریداری شده که در شهرستان بانه نیز ۹۰۰ مورد مسکن برای محرومین به روش‌های مختلف تامین شده است.

مدیرکل کمیته امام خمینی کردستان افزود: در شهرستان بانه امسال ۷۰ مورد تامین مسکن محرومین سهیه داشتند که همه این واحد اجرایی شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار