نماینده ولی فقیه، استاندار، امامان جمعه، فرمانداران همه تشکیل‌های مردمی از حضور پرشور مردم خراسان‌جنوبی در راهپیمایی 22 بهمن 1402 با صدور پیام های جداگانه ای قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 11 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ نماینده، ولی فقیه، استاندار، امامان جمعه، فرمانداران همه تشکیل‌های مردمی از حضور پرشور مردم خراسان‌جنوبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با صدور پیام‌های جداگانه‌ای قدردانی کردند.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی از آحاد مردم ولایتمدار استان برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

متن پیام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مردم خراسان جنوبی در ۲۲ بهمن امسال متفاوت و پر رنگتر از گذشته بود، چون اکنون مردم دنیا دریافتند که تنها راه نجات بشر از شر وحشیگری‌های مکتب شیطانی غرب تنها پیوستن به تمدن اصیل اسلامی است که در این انقلاب شکوهمند اسلامی و انسانی نهفته است و هر انسان با بصیرت که از وجدان و تعهد لازم برخوردار باشد احساس می‌کند که باید به کمک انسان شتابد.

مردم خراسان جنوبی با فرهنگ متعالی خویش صحنه‌های زیبایی از انسجام، وحدت، همدلی و شکوه وامید در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن آفریدند و اوج دلدادگی خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های امام و شهیدان تجدید عهدی دوباره کردند. مرحبا به این همه شور و شعور. ان الله شاکر علیم.

پیام قدردانی استاندار خراسان جنوبی

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: به نام خدا

«در همه تحولات و جنبش‌های گوناگون اجتماعی بزرگ، نقش مردم، نقش معیار است... مردم در همه مراحل این انقلاب نشان دادند که از ما‌ها جلوتر هستند». رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به پشتوانه همراهی و همگامی ملتی فهیم، ولایتمدار، مؤمن و وطن پرست طلوع کرد و با تکیه بر پشتیبانی‌های همیشگی مردم، روز به روز بالنده‌تر و مستحکم‌تر شد، امروز و در چهل و پنجمین سالروز تولد خود، باز هم به وجود مردمی افتخار می‌کند که با به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی چشم نواز از حضور و اتحاد خود، همواره خاری در چشم دشمنان هستند و با این همبستگی دسیسه‌های کوردلان را خنثی می‌کنند.

بدون تردید، قلب هر ایرانی شیفته وطن برای غرور آفرینی در این روز عزیز، سخت می‌طپد و بی شک این حضور خودجوش مردم، روشنی بخش قلب پیشوای مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) بوده و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ادامه راه مصمم‌تر می‌سازد.

اینجانب ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به سهم خود از همه عزیزانی که همواره در روز‌های حساس و مهم، نقش آفرین هستند و در این برهه حساس از تاریخ ام القرای جهان اسلام، تابلویی دیگر از عزت و سربلندی خلق کردند، تشکر می‌نمایم و باتقدیر از همه تشکل‌ها، سلایق سیاسی، نخبگان، گروه‌های مرجع، علما، فضلا، جامعه روحانیت معزز، معتمدین و اصحاب رسانه که در خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، مؤثر بودند، سربلندی و توفیق همگان را از حضرت باریتعالی خواستارم.

امید که توفیق حرکت در صراط مستقیم و تأسی از ائمه طاهرین و شهدای گرانقدر همواره نصیب و روزی همه ما باشد.

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم پیام قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر کرد پیام وی به این شرح است: بسم الله النور بسم الله نور النور

جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار برازنده "جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن" با همت والا و تدبیر شایسته مسؤولان و مشارکت و ایفای نقش جوانان و عموم مردم آگاه خراسان جنوبی نمود و تحقق عینی یافت؛ و در پرونده درخشان و قطور حماسه آفرینی مردم این سامان ثبت گردید.
بنده کمترین از باب ادب محضر مبارک اعضا و مسؤولان کمیته‌های بیست و نه گانه ستاد دهه فجر استان و رؤسای معزز و دبیران خدوم ستاد‌های شهرستانی و همکاران شورا عرض سلام، صمیمانه‌ترین احترام و خداقوت دارم.
خدای ذوالجلال را بر این توفیق ماندگار شکر و سپاس نموده، توفیقات روز افزون همه عزیزان را برای حرکت مداوم بر مسیر نورانی اسلام و انقلاب و ولایت از درگاه احدیت مسألت دارم.

همه فرمانداران و امامان جمعه خراسان جنوبی نیز هرکدام با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار