مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و یکصدا خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 12 February 2024

️به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان با حضور در جمع راهپیمایان در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

لازم به ذکر است: این مراسم به صورت همزمان در بیش از۶۰ نقطه استان برگزار گردید و و مردم انقلابی با حضور یکپارچه و پرشور بار دیگر اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و یکصدا خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

مردم سیستان و بلوچستان شب گذشته را با نوای الله اکبر به صبح رساندند و امروز همه آمدند تا بار دیگر وحدت خود را در چهل و پنجمین بهار انقلاب به رخ جهانیان بکشند مردم شهرهای مختلف استان به صورت ویژه و یکپارچه در راهپیمایی جشن انقلاب شرکت کردند براساس گزارش‌های میدانی میزان حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته بسیار پرشور تر و گسترده‌تر بود.

خیابان‌های زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان مملو از جمعیت مردمی بود که آمده بودند تا فریاد آزادی و استقلال را فریاد بزنند حضور پر شور مردم بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب نشان داد که با وجود مشکلاتی که دشمنان برای کشور به وجود می‌آورد شیعه و سنی مصمم‌تر از گذشته در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

۲۲ بهمنی دیگر و طلیعه فجری چون ۴۵ سال پیش رسید و مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان مانند همیشه دوشادوش یکدیگر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با نمایش شکوه، وحدت و اتحاد، عهد و میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تجدید کردند. مردم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با سردادن شعارهای ضد استکباری راه خود را از ایادی استکبار جدا و بیعت خود را با انقلاب، شهدا و آرمان‌های بلند انقلاب و امامین انقلاب تجدید پیمان کردند.

گروه‌های مختلف مردمی از شیعه و سنی، دانش آموز و دانشجو، بازاریان، فرهنگیان، کارمندان گرفته تا افراد مسن و کودکان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند همه در کنار هم آمده بودند تا به استکبار جهانی بگویند به ۴۵ سال انقلاب اسلامی خود افتخار می‌کنند و همواره پشتیبان نظام هستند.

حضور پرشور و شعور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین جشن ملی برای انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد شیعه و سنی همواره کنار یکدیگر هستند و توطئه‌های دشمنان که به دنبال ایجاد تفرقه میان فارس و بلوچ اند پوچ است و وحدت مردم این استان هر توطئه ای را خنثی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار