رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: انتخاب وگزینش افراد یک وظیفه بوده که از روی احساسات وتعصبات نباید صورت گیرد بلکه بابد فرد که انتخاب می‌کنیم صادق، اصلح، متدین، انقلابی، ولایی، خداترس و باتقوا باشد و مصالح عمومی را برفردی اولویت دهد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 13 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی با بیان اینکه مشارکت حق مردم و از مصادیق عدالت اجتماعی بوده که موجبات وحدت، انسجام و حفظ نظام مردم سالاری و پیشرفت آن می‌شود، گفت: دشمن دنبال ایجاد اختلاف وتفرقه است که سال‌ها وحدت و انسجام سالیانه مردم باعث در خطر افتادن منافع او شده لذا دشمن مخالف این حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: یک نماینده خوب باید بتواند درد مردم را احساس کند دردشان را درد خود و در پی رفع مشکلات آنان باشد و نسبت به امورات و نیاز‌های مردم آشنایی داشته و یاید در بین مردم حضور داشته و به مسائل سیاسی و نظام جامعه مطلع باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خدایی با بیان اینکه مجلس باید با عنایت به جایگاه خود قوی باشد، اظهار کرد: اگر با آگاهی در انتخاب افرادی که دارای خصوصیات لازم باشند وکوتاهی صورت گیرد و گزینش چنین افرادی را با عدم حضورخود غافل شویم، دارای مجلسی ضعیف که خسارات زیادی را متحمل به مردم خواهیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با بیان اینکه امنیت و پیشرفت مردم در گروی مشارکت خواهد بود، افزود: انتخاب وگزینش افراد یک وظیفه بوده که از روی احساسات وتعصبات نباید صورت گیرد بلکه بابد فرد که انتخاب می‌کنیم صادق، اصلح، متدین، انقلابی، ولایی، خداترس و باتقوا باشد و مصالح عمومی را برفردی اولویت دهد.

وی یادآورشد: دعوت مردم به صحنه با بیان واقعیت‌ها، نقش هدایتی و پدری، بیان خدمات نظام وانقلاب و محقق کردن جهاد تبیین دراین عرصه خواهد بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار