با ۲۵ درصد افزایش نسبت به بودجه سال جاری؛
سخنگوی شهرداری یزد خبر داد: در یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، بودجه ۱۴۰۳ شهرداری یزد بررسی و به تصویب اعضاء رسید.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 19 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حامد سلطانی اظهار کرد: عصر روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه در یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد و اعضای شورا برگزار شد، بودجه ۵۳ هزار میلیارد ریالی ۱۴۰۳ شهرداری یزد بررسی و به تصویب رسید که بیش از ۷۲ درصد سهم این بودجه برای طرح های عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که اختصاص سهم کمتر به هزینه های جاری و افزایش سهم بودجه به هزینه های عمرانی از ویژگی های بودجه بندی سال جدید است، گفت: حدود ۲۸ درصد به هزینه های جاری و ۷۲ درصد جهت اقدامات عمرانی اختصاص یافته است.

سخنگوی شهرداری یزد با اشاره به تکمیل رینگ شهری یزد، گفت: مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه آزادسازی معابری همچون بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار امام محمد باقر (ع) و همچنین خیابان های عریض و طویلی که در مناطق مختلف شهر است، در نظر گرفته شده است.

سلطانی با تصریح این که در سال جدید اقدامات مناسبی در راستای عمران و آبادی شهر و همچنین در حوزه فرهنگی اجتماعی شهر یزد انجام می شود، افزود: در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی در جداسازی آب شرب از فضای سبز همچنین زیرساخت های آسفالت معابر شهر پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار