کد خبر: ۱۱۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 20 October 2015

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از آموزش عوامل و مجریان برگزاری انتخابات اسفندماه 94 در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز،حجت الله ملاصالحی اظهار داشت: مردم استان البرز در همه رویدادهای مؤید نظام اسلامی و در رأس آن دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین انتخابات‌های گذشته، همواره حضوری همه جانبه و افتخار آفرین داشته‌اند و این وظیفه خدمتگزاران را سنگین‌تر می‌سازد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تأکید مسئولان عالی وزارت کشور بر موضوع مهم و اساسی آموزش اعضای صندوق‌ها و کل هرم اجرایی انتخابات و ضرورت توجه خاص فرمانداران و بخشداران حوزه‌های انتخابیه، آمارهای مهم و کلیدی ارائه داد و افزود: خوشبختانه در استان البرز اکثریت قریب به یقین روسای حوزه‌های انتخابیه تجربه و سابقه خوب انتخاباتی دارند و این شاخص، ما را امیدوار به برگزاری انتخاباتی سالم وقانونمند، همراه با حضور گسترده مردم خواهد کرد.

وی افزود: آموزش اصل مهمی است که باید در انتخابات پیش رو مورد توجه قرار گیرد، در این راستا تمامی عوامل انتخابات با آموزش‌های بروز، فرآیند برگزاری انتخابات را عهده‌دار خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار