شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن اینکه از مشکلات اینترنت در برخی دیگر از کشورهای منطقه خبر داده دلیل اصلی آن را در اطلاعیه ای اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 20 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، کاربران اینترنت در مناطق مختلف مازندران از دیروز تا بحال با یک مشکل واحد مواجه هستند که مشکل مشترک قطعی مکرر و کلافه کننده این زیرساخت مهم زندگی امروزی است.
اما گویی گلایه های اینترنتی فقط از شهرهای مازندران نبوده و در مناطق دیگر کشور نیز باعث بروز مشکلاتی برای دسترسی مردم شده است.
اما شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اینکه از مشکلات اینترنت در برخی دیگر از کشورهای منطقه خبر داده دلیل اصلی آن را در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرده است که در اطلاعیه آمده است:" به دنبال قطعی مسیر های ارتباطی ترکیه و باب المندب، بخشی از ارتباطات بین الملل کشورهای منطقه ازجمله ایران دچار کندی شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکت های بین المللی در تلاشند مشکل ایجاد شده را از طریق برقراری مسیرهای پشتیبان و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کند".
حالا در شرایطی که زمان دقیق رفع مشکل در اطلاعیه فوق مشخص و اعلام  نشده باید دید این تلاش ها چه زمانی موجب رفع کلافگی کاربران می شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
یــــــــا خدا !!! باب المندب؟ کی جرات داره داعش اونجا هست! ببخشید سرنخ رو نمیشد از سوادکوه یا جواهرده قطع میکردن؟ تا کی باید بریم تابتونیم نخها رو بهم گره بزنیم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار