شهردار کرمانشاه: 
شهردار کرمانشاه ضمن تأکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری برای احداث شهربازی کرمانشاه گفت: جشن نیمه شعبان را با شکوه برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 22 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، در جلسه سرمایه‌گذاری پروژه‌های مدیریت شهری بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهر کرمانشاه به ویژه پروژه شهربازی تاکید شد، نادر نوروزی در این جلسه اظهار کرد: صنعت گردشگری و تفریحی در دنیا یک صنعت پولساز و درآمدزا است و استقبال از شهربازی‌ها جای خود دارد و تمامی مردم به مراکز تفریحی و سرگرمی علاقه دارند.
 
وی افزود: شهربازی کرمانشاه مدت‌ها است که مورد بی مهری قرار گرفته، اما عزم مدیریت شهری کرمانشاه برای راه اندازی این نیاز اصلی شهر جدی است و مصمم هستیم که در آینده نزدیک شاهد راه اندازی شهربازی کرمانشاه باشیم.
 
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: زیرساخت‌های شهربازی کرمانشاه فراهم است و برای راه اندازی به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، شهرداری نیز برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌ای آمادگی کامل دارد، امید است هر چه زودتر شاهد تحقق این مطالبه به حق مردم کرمانشاه باشیم.
 
نوروزی اضافه کرد: نیمه شعبان برای ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، همان‌گونه که عزاداری ایام محرم و صفر با شکوه برگزار می‌شود و مردم ما با آن خو گرفته و به آن تعصب دارند باید جشن نیمه شعبان نیز به همان شکوه و عظمت برگزار شود.
 
شهردار کرمانشاه ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام گرفته شهرداری کرمانشاه با همکاری معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه در بلوار طاقبستان با برپایی غرفه و برنامه جانبی سرگرمی و تفریحی میزبان شهروندان عزیز در این روز خواهد بود، البته سایر ارگان‌ها و ادارات نیز در این منطقه برنامه‌هایی خواهند داشت.
 
نوروزی در پایان گفت: امیدوارم که بتوانیم برنامه‌های این روز عزیز را به خوبی برگزار نموده و زمینه خوشنودی امام زمان (عج) را فراهم کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار