فوتسالیست‌های فولاد خرمدشت به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی، کراپ در اندیشه صعود به جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی و درخشش کاراته‌کا‌های دختر قزوینی در مسابقات بین‌المللی جام خلیج فارس اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 23 February 2024

تیم فوتسال بانوان فولاد خرمدشت در هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان آوا آباندخت البرز است. این دیدار از ساعت ۱۱ جمعه چهارم اسفند ماه به میزبانی سالن امام خمینی (ره) تاکستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نماینده استان قزوین در چهار دیدار ابتدایی خود در دور برگشت مقابل تیم‌های فولاد هرمزگان، نفت امیدیه و مس کرمان بازی را واگذار کرد، اما مقابل مبلمان زاگرس و رودگر نوشهر به برتری رسید.

تیم فوتسال بانوان فولاد خرمدشت با کسب ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد.

کراپ در اندیشه صعود به جمع تیم‌های بالانشین جدول

تیم کراپ الوند در ادامه لیگ برتر فوتسال از آنا صنعت قم پذیرایی می‌کند. این دیدار در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت ۱۶ جمعه چهارم اسفند به میزبانی سالن یادگار امام الوند برگزار خواهد شد.

نماینده استان قزوین هفته گذشته با یک مقابل فرش آرای مشهد به برتری رسید. تیم کراپ با کسب ۳۲ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

درخشش کاراته‌کا‌های دختر قزوینی در مسابقات بین‌المللی جام خلیج فارس

تیم منتخب سبک شورین کمپو استان قزوین در این مسابقات بین‌المللی جام خلیج فارس صاحب چهار نشان رنگارنگ شد.

رقیه اکبری در این مسابقات نشان طلا و زهرا اینانلو، فاطمه سادات موسوی و ریحانه خاکباز نشان برنز کسب کردند.

در این رقابت‌ها کاراته‌کا‌هایی از کشور‌های روسیه، استرلیا، تایلند، نیوزیلند، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان با هم رقابت کردند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار