رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: در آستانه ولادت منجی عالم بشریت جشن بزرگ نیمه شعبان یکشنبه، ۶ اسفند ۱۴۰۲ در خیابان شهدا از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 24 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، حسین برجی در نشست خبری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان با اصحاب رسانه که امروز، ۵ اسفند در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ولادت منجی عالم بشریت جشن بزرگ نیمه شعبان فردا ۶ اسفند ۱۴۰۲ در خیابان شهدا از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ماه‌های گذشته با فعالین فرهنگی نشست‌های لازم صورت گرفت و با حضور ۳۱ دستگاه موضوعات احصاء شد تا از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده شود.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: ۲ جایگاه اصلی و فرعی برای اجرای برنامه در نظر گرفته شده است، سرود فرمانده سلام ۳ با حضور ابوذر روحی و همکاری گروه سرود بنات الحیدر با حضور ۲۰۰ نوجوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموعه گروه سرود ۲۰ اجرا خواهند داشت، همچنین مولودی و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و مشق انتظار که خوشنویسی القاب امام زمان (عج) است از دیگر برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

در ادامه عباس کاظمی، دبیر ستاد برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی حکمرانی کارآمد در نظام تمدن نوین اسلامی مردمی کردن امور است که در این راستا توانسته‌ایم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم همچون جشن غدیر و پیامبر مهربانی که امورات را به مردم محول کردیم.

وی افزود: نکته مهمتر نشاط اجتماعی است، این انتقاد وجود دارد که در ایام عزاداری، برنامه‌های بیشتری برگزار می‌شود و شادی اهل بیت (ع) را نشر نمی‌دهید که در این راستا تصمیم به برگزاری جشن نیمه شعبان گرفته شد تا نشاط اجتماعی ایجاد کنیم.

کاظمی در پایان تصریح کرد: نکته دیگر حلقه‌های میانی هستند که با اتصال دستگاه‌های دولتی و مردم ۴۲ هیأت، کانون، سمن و انجمن در برنامه فردا غرفه برپا خواهند کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار