روابط عمومی باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص اتفاقات دیدار با تیم تراکتور تبریز بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 26 February 2024

بیانیه رسمی روابط‌عمومی باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص اتفاقات دیدار با تیم تراکتور تبریزبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه بیانیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بر اساس برنامه رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ قرار بود در چهارچوب لیگ برتر امید‌ کشور تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر بروند.

در حالی که ساعت ۱۳ کلیه عوامل برگزاری مسابقه اعم از نیرو‌های انتظامی، کادر درمان و آمبولانس، نماینده فدراسیون و داوران در ورزشگاه حاضر بودند، تیم تبریزی با ادعای درگیری در خارج از استادیوم حاضر به بازی نشد و از حضور درمسابقه به بهانه‌های واهی امتناع کردند.

این درحالی است که هیچ سندی مبنی بر ادعای مطروحه ارائه نشده و بر اساس تصاویر موجود و مستند اتوبوس تیم تراکتور در صحت و سلامت کامل بوده و این بازی‌های رسانه‌ای صرفاً جهت توجیه عدم حضورشان بوده است.

در ضمن طبق صورت‌جلسه رسمی نماینده فدراسیون تمام اتفاقات مطرح شده توسط تیم تراکتور فقط در حد ادعا بوده، هیچ سندی ارائه نشده و امنیت حاضران در ورزشگاه و استادیوم به بالاترین شکل ممکن فراهم شده است.

لازم به ذکر است نتیجه این دیدار در شرایط جدول بسیار تاثیرگذار بود و این ترفند‌ها برای فرار از رقابت در مستطیل سبز است، کرمانشاه و مردمش همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده و قطعاً این بازی‌های رسانه‌ای‌ ناجوانمردانه سناریویی بیش نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار