استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت از فعالان اقتصادی خارجی و داخلی متقاضی سرمایه گذاری در این استان حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 26 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز دوشنبه در دیدار با سرمایه‌گذار لبنانی اظهار کرد: سرمایه گذاران، مورد حمایت تیم اقتصادی استان هستند و زمینه برای حضور و سرمایه گذاری آن‌ها در استان فراهم شده است.
وی افزود: این استان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و سرمایه گذاری که در این زمینه می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار کمک کند، قطعا حمایت می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد این استان در بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی، صنعت و گردشگری استعداد و ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه گذاری دارد که اولویت با سرمایه گذران داخلی است، اما سرمایه گذاران خارجی نیز در این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.
احمدزاده یادآور شد: زمینه سرمایه گذاری در صنایع پایین دست پتروشیمی، نیروگاه‌های برق آبی و سایر حوزه‌ها در استان فراهم است و از سرمایه گذار خارجی دعوت می‌کنیم در این زمینه‌ها نیز به سرمایه گذاری اقدام کنند.
وی با اشاره به وجود مخزن گاز در منطقه مختار شهرستان بویراحمد گفت از مخازن گاز این منطقه در سال آینده استفاده خواهد شد و مشکل ناترازی گاز برطرف می‌شود.
استاندار با اشاره به وجود چاه‌های نفت در منطقه مختار گفت از سرمایه گذاری در این حوزه حمایت می‌کنیم و شرایط را برای کسانی که متقاضی سرمایه گذاری باشند، فراهم خواهیم کرد.
سرمایه گذار لبنانی نیز در این جلسه مواردی را برای تقویت همکاری‌ها مطرح کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار