فرماندار رودسر خبر داد
فرماندار رودسر متذکر شد: تعدادی از نامزدها از قانون تبلیغات انتخاباتی تخطی کرده‌اند و لذا برای چهار نامزد پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع داده شده که در حال رسیدگی است .
کد خبر: ۱۱۵۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 29 February 2024

محمد حیدری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه همه فرایندهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه رودسر و املش به خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی نامزدها هستیم.

وی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست اخلاق و قانون را رعایت کنند و افزود: مهلت قانونی تبلیغات تا ساعت ۸ صبح فردا، ۱۰ اسفندماه است و نامزدها پس از پایان این مهلت، حق تبلیغات ندارند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه تدابیر لازم و تمهیدات کافی برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و در تراز انقلاب اسلامی و ایران عزیز در شهرستان های رودسر و املش پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی و برودت هوا، امکانات و تدارکات و پشتیبانی‌های لازم نیز در شعب اخذ رای فراهم شده است.

حیدری، با اشاره به استقرار عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای مناطق کوهستانی در راس ساعت مقرر، خاطرنشان کرد: اخذ رای در کلیه شعب حوزه انتخابیه رودسر و املش همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

وی از اعزام ۲۹ شعبه از مجموع ۲۵۷ شعبه حوزه انتخابیه رودسر و املش به مناطق صعب العبور از عصر فردا خبر داد و تاکید کرد: با هماهنگی هیئت‌های نظارت و محافظین صندوق و عوامل امنیتی این اعزام انجام به موقع خواهد شد تا راس ساعت در شعبه استقرار پیدا کنند و امر انتخابات انجام شود.

فرماندار رودسر ۱۸۷ شعبه را مربوط به این شهرستان دانست و گفت: از مردم انتظار داریم که در ساعات اولیه اخذ رای به شعب مراجعه کنند و آرای خود را به صندوق بیندازند و این تکلیف قانونی و سیاسی و شرعی را به ساعات پایانی روز موکول نکنند؛ در این راستا اطلاعیه های ستاد انتخابات از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۴ نامزد تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه رودسر و املش، نهایتا ۳۹ نامزد با هم به رقابت سالم و قانونمند خواهند پرداخت، متذکر شد: تعدادی از نامزدها از قانون تبلیغات انتخاباتی تخطی کرده‌اند و لذا برای چهار نامزد پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع داده شده که در حال رسیدگی است.

حیدری در پایان با اشاره به برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی انجام شده در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب و دعوت رئیس جمهور و تاکید استاندار گیلان در کنار نقش آفرینی کاندیداها و خواص و معتمدین، امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار