فرماندار:
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات، از عموم مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رای دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 29 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، صدر الله بابلی با بیان اینکه از چند ماه قبل تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان اندیشیده شده، گفت: دو هزار نفر عوامل در بخش‌های مختلف اجرای انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.

وی از در نظر گرفتن ۱۰۰ صندوق رای برای شهرستان سرپل‌ذهاب شامل بخش مرکزی، بخش ذهاب و بخش قلعه شاهین خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۲ صندوق ثابت و ۵۸ صندوق نیز سیار است.

فرماندار سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: در این شهرستان بالغ بر ۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که با توجه به مشارکت ۶۹ درصدی مردم در انتخابات دوره گذشته، پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

بابلی ادامه داد: مردم در تمام ۴۵ سال گذشته نشان داده اند که زمان شناس و هوشمند در کنار نظام و انقلاب هستند و مانند آنچه که در ۲۲ بهمن امسال رخ داد و شاهد حضور پرشور مردم بودیم، بار دیگر به دشمن نشان خواهند داد که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خون شهدا پایبند هستند.

وی از مردم دعوت کرد در انتخابات یازدهم اسفند حضور حداکثری داشته باشند، زیرا هر رای آنها تیری مستقیم بر قلب دشمن خواهد بود و اظهار کرد: معتقدم هر خانه و هر نفر باید یک پایگاه رسانه‌ای برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشد.

فرماندار سرپل ذهاب انتخابات را بیانگر قدرت ملی و بین‌المللی نظام دانست که قدرت چانه‌زنی ما را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد و گفت: چهار راهبرد اساسی مد نظر مقام رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت واقعی و مشارکت قوی و حداکثری منظومه کار همه ما در ستاد انتخابات، هیات‌های بازرسی و نظارت، شورای تامین و ... است.

بابلی افزود: برگزار کنندگان انتخابات امانت دار رای مردم بوده و رای مردم را حق الناس می‌دانند.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر تعداد صندوق‌ها، نیروها، عوامل اجرایی و ... وجود ندارد، گفت: همه شرایط و امکانات برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم است و در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار