رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از فعالیت 900 دستگاه احراز هویت در استان تا بامداد امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۲ 02 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی بامداد امروز شنبه (دوازدهم اسفندماه) با حضور در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل ایجاد آشنایی مردم با کیفیت اخذ و شمارش رأی، پخش برنامه به صورت زنده انجام می‌شود.

وی افزود: در روستاها و مناطق کم تراکم شمارش آراء از ساعت ۲۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تجمیع آراء پس از ابلاغ سامانه وزارت کشور اعلام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: درب شعب از ساعت ۲۴ بسته شده، اما فرایند رأی‌گیری برای افرادی که در شعب باقی مانده‌اند در برخی شعب ادامه دارد، در سرپل ذهاب ۲ شعبه و در گیلانغرب یک شعبه همچنان در حال اجرای فرایند انتخابات است.

وی ابراز کرد: افراد منتخب باید ۲۰ درصد از آراء مردم را کسب کنند، درصد مشارکت همچنان در حال بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: مشارکت کرمانشاه نسبت به دوره گذشته رشد مطلوبی داشته، پیش بینی برای مشارکت ۴۱ درصد بوده که به آن نزدیک هستیم.

وی تشریح کرد: تا ساعت یک بامداد ۹۰۰ دستگاه احراز هویت روشن بود و آمار نهایی حوزه‌های انتخابیه نهایتاً تا ساعت هشت صبح اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: بلافاصله پس از شمارش آراء کاندیداها امکان اعتراض دارند که فرایند آن مشخص بوده و بازه زمانی آن اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار