مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بازنشستگی نوید، تجریه و زندگی به شمار می‌رود و این جمعیت به پاس اقدامات خوب شما عزیزان در سطح استان برند شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 07 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فاطمی نیا، ۱۷ اسفند در آیین تجلیل از بازنشستگان افزود: از همکاران در ۳۰ سال گذشته به جز محبت و خدمت چیزی ندیدیم و با تمام وجود در این مجموعه خدمت رسان تلاش کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بازنشستگی نوید، تجریه و زندگی به شمار می‌رود و این جمعیت به پاس اقدامات خوب شما عزیزان در سطح استان برند شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا تاکید کرد: همکاران باید تجربه‌های خود از سی سال خدمت را در اختیار دیگران قرار دهند. به طوری که جمعیت هلال احمر در همه حوادث و خدمات عام المنفعه و بشردوستانه نیازمند همکاری بازنشستگان است.

در ادامه حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از بازنشستگان پرتلاش این جمعیت اظهار کرد: در یک سالی که بار امانت خدمت در این مکان مقدس به ما رسیده است تلاش کردیم دین خود را ادا کرده و زحمات شما عزیزان را که پایه و اساس این خدمات بود را ارتقا بخشید.

به گفته وی در یکسال گذشته در استان اقدامات خوب و شایسته‌ای مانند امدادرسانی در زلزله خوی و ترکیه، امدادرسانی به سیل استان و منطقه از دیگر اقدامات خوب همکاران ما به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از جذب نزدیک به ۲۰۰ نفر از امدادگران در یک سال اخیر خبر داد و گفت: این نجاتگران به دست شما بزرگواران در سال‌های اخیر تربیت شده بود که امروز ما کاشته‌های گذشتگان را برداشت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر برنامه موفقی نیازمند پایه ریزی گذشته است، افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در بحث خزانه داری و درآمد زایی به خوبی عمل کرده است و در حوزه جوانان نیز برترین‌های کشور و در اقدامات داوطلبانه در رتبه دوم کشوری قرار دارد که این اتفاقات با زحمات همکاران محقق شده است.

در پایان این مراسم از بازنشستگان سال جاری و گذشته جمعیت هلال احمر استان اردبیل به پاس ۳۰ سال زحمات بی وقفه آن‌ها در این مجموعه تجلیل شد و به یاد پدران شهید دو نفر از همکاران نهال کاشته شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار