منتخب شهرستان سربیشه و نهبندان در مجلس دوازدهم گفت: متعهد به مطالبه‌گری در سطح ملی برای استان خراسان جنوبی و مردم شهرستان نهبندان و سربیشه برای اقشار مختلف مردم بوده و تلاش خود را در عرصه‌های مختلف این مطالبه‌گری را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 07 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مصطفی نخعی با تشکر از مردم که یک بار دیگر افتخارآفرینی کردند، گفت: با وجود راه‌اندازی کمپین‌هایی برای عدم حضور مردم در انتخابات و تلاش چندین ماهه و چندین ساله دشمن برای کاهش انگیزه مردم در پای صندوق رای، اما مردم حضور قابل قبولی رقم زدند و درصد مشارکت خوبی نسبت به شرایط بوجود آمد.

وی افزود: روحیه انقلابی مردم خراسان جنوبی با مشارکت ۶۴ درصدی بار دیگر عظمت استانی خود را به رخ همه و مردم نشان دادند در هرجا که امکان باشد و آنچه که تکلیف شرعی خود بدانند به خوبی دنبال می‌کنند.

نخعی با اشاره به حوزه شهرستان نهبندان و سربیشه که مشارکت ۷۳ درصدی داشته‌اند، اظهار کرد: جزو حوزه‌های انتخابیه‌ای بودیم که بالاترین درصد مشارکت را داشت و مردم نهبندان و سربیشه با توجه به روحیه انقلابی و علاقمندی به کشور و نظام و در راستای و پاسخ گفتن به ندای رهبری مثل همیشه درصد مشارکت بالایی داشتند.

منتخب مجلس دوازدهم ضمن تشکر از مردم شهرستان سربیشه و نهبدان که با رای ۶۰ درصدی اجازه تمدید ماموریت و ادامه خدمت دادند، بیان کرد: مسئولیت خود را بیش از پیش بیشتر دانسته چرا که در دوره گذشته که توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده است به عنوان یک منتخب بزرگترین موضوع را پیگیری مطالبات مردم دانسته است.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های بسیاری است اما متاسفانه در جایگاه واقعی خود نیست، لذا با توجه به دارا بودن ظرفیت‌ها و مردم خونگرم و انقلابی نیاز است که مسئولین توجه ویژه‌تری به این استان داشته باشند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار