امام جمعه شیراز گفت: انتخابات نتیجه مردم سالاری دینی است و شرکت در انتخابات باید جزو فرهنگ جامعه ما شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 09 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز از حضور مردم به خصوص مردم فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات قدردانی کرد.
آیت الله دژکام با بیان این که دشمن همه قوای خود را به کار بسته بود تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند، اما شکست خورد ، افزود: از رای اولی‌ها تا سالخوردگان با حضور در انتخابات ، نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی افزود: انتخابات نتیجه مردم سالاری دینی است و اگر ما نظام مردم سالاری می‌خواهم باید شرکت در انتخابات جزو فرهنگ جامعه ما شود.
آیت الله دژکام همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری هم اشاره کرد و گفت: آیت الله خامنه‌ای معتقد است مسلمانی با ظلم سازگار نیست و انقلاب اسلامی، انقلاب مبارزه با ظلم، استکبار و فساد است و ایران اکنون نقطه امید مردم فلسطین در مبارزه با ظلم است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه در هفته پیش رو ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و باید برای ورود به این ماه سراسر خیر و برکت آماده شویم، گفت: باید برای برپایی روزه، مراسم دعا و تلاوت قرآن در ماه رمضان برنامه ریزی شود.
آیت الله دژکام به سند تحول هم اشاره کرد و گفت: باید به دولت سیزدهم کمک کرد تا سند تحولی را که اسفند ۱۴۰۰ نوشته شده، اجرا کنند.
دولت سند تحول را تنظیم کرده و حالا نوبت حلقه‌های میانی است که پای کار بیاییند وکارمندان اداره‌ها باید تلاش کنند و جهادی کار کنند تا مشکلات مردم بر زمین نماند.
ما باید در همه ابعاد کار جهادی کنیم از کارمند تا وزیر تا این سند اجرا شود.
وی افزود: کاهش سن ازدواج، افزایش باروری، تقویت بعد تربیتی فرزندان، کاهش ناباروری، کاهش سقط جنین، کاهش خشونت در جامعه، کاهش طلاق و تقسیم کار مناسب در خانواده، این هشت مساله جزو مسائل مهمی است که دولت سیزدهم قصد دارد به آنها بیشتر بپردازد و همه باید دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا به صورت جهادی این مسائل در اولویت قرار گیرد تا اداره کشور بهتر شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار