مدیر منطقه سه شهرداری قم خدمات در کمپینگ مسافری فدک به‌عنوان بزرگ‌ترین استراحتگاه مسافران را مورد توجه قرار داد و گفت: به طور میانگین از پیش از نوروز تاکنون شبانه شاهد برپایی حداقل 150 تخته چادر در این استراحتگاه بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ 24 March 2024

به گزارش تابناک قم، مهرداد روحانی وزیری با تبریک فرارسیدن سال جدید و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، اقدامات منطقه 3 شهرداری قم ویژه روزهای منتهی به نوروز را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر منطقه از اوایل اسفندماه به‌منظور خدمات‌رسانی نیمه شعبان تشکیل و خدمات آن منتهی به ماه مبارک رمضان و ایام نوروز شده است.

وی با بیان اینکه علیرغم کمبود نیروها در حوزه خدماتی و فضای سبز ، ولی با شیفت بندی خللی در روند خدمات‌رسانی این ایام صورت نگرفت، ابراز کرد: در آستانه نوروز 15 تن رنگ تأمین و کلیه جداول، رفیوژها، المان‌ها، مبلمان شهری و .... سطح منطقه رنگ‌آمیزی شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: بعد از سال‌ها، امسال تمامی گاردریل ها و رفیوژها در عوارضی قم-تهران و تا عوارضی کاشان به‌صورت امانی و با نیروهای منطقه رنگ‌آمیزی شد.

وی از راه‌اندازی ستاد تسهیلات سفر منطقه در عوارضی قم-تهران خبر داد و گفت: ستادی به طول 100 متر و با 5 غرفه با واگذاری به هلال‌احمر، نیروی انتظامی و... تشکیل شد که سفره هفت‌سینی همراه با گل‌آرایی در مجاور این ستاد احداث شد.

روحانی وزیری با اشاره به احداث هفت‌سین شهدای هسته‌ای، خدمات در کمپینگ مسافری فدک به‌عنوان بزرگ‌ترین استراحتگاه مسافران را مورد توجه قرار داد و گفت: 600 سکو در این بوستان وجود دارد که به طور میانگین از پیش از نوروز تاکنون شبانه شاهد برپایی حداقل 150 تخته چادر در این استراحتگاه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به حضور عوامل آتش‌نشانی و پلیس در استراحتگاه فدک خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل و موردی در این بوستان نداشته‌ایم، یادآور شد: حدود 10 میلیارد ریال هزینه بهسازی سرویس بهداشتی و نمازخانه‌های سطح منطقه شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر اینکه نماز جماعت همه‌روزه در ظهر و مغرب در بسیاری از بوستان‌های سطح منطقه برپا می‌شود، اذعان کرد: تمامی عوامل به‌صورت 8 ساعته شیفت بندی شده‌اند و این خدمات‌رسانی تا روز بعد از 13 فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار