مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بازدید۲ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خبر داد و گفت: ۱۸۳هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ 03 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، داریوش فرمانی اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۲ فروردین‌ماه جمعاً ۲ میلیون و ۴ هزار و ۹۷۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین بازدید گردشگران نوروزی در این مدت از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی استان بوده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از اقامت ۱۸۳ هزار و ۳۷۰ مسافر نوروزی نیز در مراکز اقامتی استان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت ۱۰۹ هزار و ۴۷۸ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی، ۶۵ هزار و ۵۶ نفر در مراکز اقامتی رسمی و ۸۸۳۶ نفر نیز در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند.

فرمانی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۵۲۰ فقره بازدید نظارتی نیز از تأسیسات گردشگری استان انجام شده، افزود: از این آمار ۷۲۱ فقره بازدید از مراکز اقامتی، ۲۸۹ فقره بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۷۳ فقره نیز بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی بوده‌است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال این بازدیدها برای ۹۷ واحد نیز تشویق، ۱۸۵ واحد تذکر، ۲۹ واحد اخطار کتبی و پنج واحد نیز تعلیق مجوز صادر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار