منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد : روز قدس روز بیداری جهان اسلام و عامل اصلی و مهم تشکیل جبهه مقاومت بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ 06 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام مرادبیگی بیان کرد : امام راحل (ره) ماهیت اسرائیل را طی سخنرانی تاریخی و کوبنده سال ۱۳۴۲ خود در مدرسه فیضیه قم را برملا کرد که هدف آن نابودی اسلام و نفوذ و تسلط بر جهان اسلام است و ملت اسلام را به بیداری و هوشیاری در برابر اسرائیل فراخواند.

وی افزود : تشکیل یک قدرت برتر منطقه ای، دسترسی به حاکمیت اسلامی، تسلط بر سوق الجیشی ترین منطقه دنیا، دستیابی به ثروت های عظیم این منطقه و جلوگیری از توسعه و رشد ممالک اسلامی از جمله تشکیل اسرائیل بوده است.

حجت الاسلام مرادبیگی ادامه داد : تفکر اسرائیل ایجاد وحشت و جنگ روانی با انجام ترور و کشتارهای بیرحمانه است و با این تاکتیک و با ایجاد وحشت در بین برخی از حکام مرتجع عرب بر آنها مستولی شود و خود را راضی کند به عنوان قدرت برتر چهارم و شکست ناپذیر دنیا معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ دنیا و اسرائیل تغییر کرد چرا که ماهیت این انقلاب از همان ابتدای مبارزه با اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

وی گفت : نامگداری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی(ره) یک تاکتیک جدید بود که فرهنگ جهاد ایثار و شهادت را در بین فلسطین برانگیخت و شهادت طلبی و جهاد در راه خدا به فرهنگ مبارزات فلسطین وارد شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار