رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: دهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج از۲۰ الی ۲۷ فروردین ماه با ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 06 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه دهمین جشنواره لاله‌های کرج از ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره از ۲۰ الی ۲۷ فروردین طبق سنوات گذشته در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج میزبان علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به اینکه گردشگران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب از این جشنواره بازدید داشته باشند و از دیدن گل‌های زیبا لذت ببرند، افزود: امسال در مجموع ۳۰۰ هزار پیاز لاله و ۲۰۰ هزار گل فصلی در این مجموعه کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سال گذشته شاهد بازدید ۲۵۰ هزار نفر از این جشنواره بودیم و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد امسال آمار بازدیدکنندگان افزایش محسوسی داشته باشد.

عاقلی در پاسخ به قیمت بلیط این جشنواره گفت: هر بازدیدکننده می‌تواند با پرداخت ۲۰ هزار تومان از زیبایی‌های باغ لاله‌ها بهره مند شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از مخاطبان اصلی این جشنواره دانش آموزان هستند، تصریح کرد: سال گذشته ۱۸ هزار دانش‌آموز از این رویداد گردشگری- فرهنگی بازدید کردند و امسال هم مدیران مدارس می‌توانند با هماهنگی با روابط عمومی نسبت به برگزاری تور دانش آموزی در این مجموعه اقدام کنند.

وی ادامه داد: امسال شرایط فروش اینترنتی بلیط جشنواره هم فراهم شده و گردشگران برای این کار می‌توانند به سایت سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری کرج به آدرس park.karaj.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار