فرمانده سپاه فتح : کنگره شهدا مربوط به سپاه نیست بلکه به همه تعلق دارد بنابراین همه باید پای کار باشند و هر دستگاهی خود اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ 06 April 2024

همایش سفیران ایثار  استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین ارشد استان و دست اندرکاران این کنگره در سپاه فتح استان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرم دل در این همایش گفت: با توجه به شروع اجلاسیه شهدای ارتش به عنوان اولین اجلاسیه کنگره شهدای استان، وقت چندانی برای انجام کار‌ها بافی نمانده است و باید همه پای مار باشند.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: با حضور در برخی کنگره شهدای استان‌های دیگر، نقاط ضعف و قوت این کنگره‌ها شناسایی شده و با تجربه بهتر و ایجاد زیرساخت‌های مناسب آماده برگزاری کنگره شهدای استان با بهترین برنامه ریزی‌ها هستیم.
وی گفت : در کنار برگزاری کنگره شهدا ، اجلاسیه هایی برگزار می شود ضمن اینکه جمع آوری خاطرات و تاریخ شفاهی حانبازان و اولیای شهدا هم انحام می شود که در این زمینه لازم است توجه داشته باشیم بسیاری از این عزیزان یا فوت کرده اند و یا اینکه احتمال فوت آن ها می رود .
سردار خرم دل ادامه داد: کنگره شهدا تاکنون هر ۱۰ سال یکبار برگزار می‌شد، اما رهبری تاکید داشتند که این زمان را کاهش داده و زمان بین دو کنگره به حداقل برسد که ما در استان برای این مهم برنامه ریزی کردیم.
وی گفت: اولین کنگره استان در سال ۱۳۹۵ برگزار شد که از سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی برای برگزاری کنگره دوم در سال ۱۴۰۳ شروع شد که با برگزاری آن فاصله دو کنگره به ۷ سال کاهش یافت و تلاش می‌کنیم این فاصله را در کنگره‌های بعدی به ۵ سال برسانیم.

سردار خرم دل ادامه داد: برگزاری کنگره شهدا برکات زیادی برای استان دارد از جمله در زمینه ایجاد برخی زیرساخت‌ها که انتظار داریم در این زمینه کنگره دوم استان بسیار با کیفیت‌تر از بیشتر استان‌ها برگزار شود.

فرمانده سپاه فتح افزود : در بعضی از زمینه‌ها کار‌های خوبی صورت گرفته برای مثال سیستم صوتی خوب و عالی داریم همچنین تعداد ۴۵۰۰ صندلی خریداری شده که این تعداد به ۱۰ هزار صندلی می‌رسد.

وی گفت: کنگره شهدا مربوط به سپاه نیست بلکه به همه تعلق دارد بنابراین همه باید پای کار باشند و هر دستگاهی خود اقدامات لازم را انجام دهد.
وی در همین خصوص گفت: وقتی می‌خواهیم محضر رهبر معظم انقلاب گزارش دهیم فقط فرمانده سپاه گزارش نمی‌دهد بلکه استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان هم گزارش خواهند داد بنابراین همه برای برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول هستیم.
سردار خرم دل ضمن تمجید از عملکرد و پیگیری‌های استاندار در بحث کنگره دوم اظهار داشت: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها آنگونه که انتظار می‌رفت، عمل نشده است. برخی مدیران هم در این زمینه نمره آن‌ها نیاز به تلاش بیشتر است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود یادآور شد: مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری روی قوم لر حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و باید در این کنگره مانند همه عرصه‌ها و صحنه‌ها بدرخشیم و بدانیم که زمان محدود است.
سردار خرمدل گفت در کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه نباید مسائل سیاسی دخالت داده شود امروز نیاز به وحدت داریم و شهدا هم می‌توانند محور وحدت قرار گیرند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع امنیت کنگره شهدا هم اشاره کرد و گفت: دشمن امنیت کشور را نشانه رفته و نباید امنیت را دست کم بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار