‍ رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه:
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه، گفت: با توجه به گره ترافیکی ایجاد شده در میدان آزادی کرمانشاه ایستگاه‌های تاکسی در این منطقه از کلانشهر کرمانشاه ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ 08 April 2024

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسبی در حوزه تاکسیرانی در کرمانشاه وجود ندارد و برنامه‌ریزی شده ضلع شرقی میدان آزادی در زمینه ایستگاه‌های تاکسی ساماندهی شود و طرح به شورای ترافیک ارائه و مقرر شده در نخستین جلسه شورا بررسی شود و در صورت موافقت اعضا اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در میدان آزادی، گره‌های ترافیکی در این نقطه رفع خواهد شد و جلسه شورای ترافیک برای بررسی این موضوع به احتمال زیاد سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه‌اندازی ایستگاه تاکسی رانندگان نیز ذی نفع خواهند بود تصریح کرد: ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در ترمینال شهید کاویانی انجام شده و در گام بعدی میدان آزادی ساماندهی می‌شود و سایر نقاط شهر نیز در دستور کار قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه در 16 سال گذشته بدون نوسازی به فعالیت خود ادامه می‌داد گفت: سال گذشته 107 دستگاه اتوبوس خریداری شد که 44 دستگاه آن تحویل شد و سه دستگاه نیز از اتوبوس‌های قدیمی بازسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های موجود بیش از 30 شهرک از 67 شهرک موجود در کرمانشاه را تحت پوشش قرار می‌دهند افزود: این اتوبوس‌ها از ساعت 6 صبح تا 22 آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و با ورود مابقی اتوبوس‌ها به ناوگان به طور قطع مشکلات تردد مسافران در شهر کرمانشاه رفع می‌شود.

دوستی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی و اتوبوس در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار دارد گفت: گشت و نظارت تقویت شده که اتوبوس‌ها خارج از ایستگاه توقف نداشته باشند، زیرا این موضوع سبب تأخیر در فعالیت اتوبوس‌ها و نارضایتی مسافران می‌شود.

وی ادامه داد: از اسفندماه سال گذشته کارواش رایگان در اختیار رانندگان اتوبوس قرار گرفته که روزانه نسبت به نظافت ناوگان توجه داشته باشند و تلاش می‌شود امکانات برای تعویض روغن ارزان قیمت برای آن‌ها فراهم شود.

دوستی عنوان کرد: راه‌های ارتباطی از طریق سامانه 300001815، شماره تلفن 8246565 و تلفن گویای 133 برای دریافت گزارشات مردمی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار