به منظور توسعه فضاهای کتابخانه ای و ترویج فرهنگ مطالعه در استان، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 08 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به همراه کاظم قاسمی معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل با علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی را مهم دانست و بر توسعه فضاهای کتابخانه ای در استان تأکید کرد.

وی با تأکید بر لزوم احداث کتابخانه مرکزی در استان و اشاره به تکلیف قانونی شهرداری ها در پرداخت حداقل نیم درصد از درآمدها به کتابخانه های عمومی، تحقق کامل این موضوع را در پیشرفت و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی مهم دانست.

در ادامه علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده کتابخانه های عمومی در سال گذشته به تشریح برنامه های متنوع فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از جمله آغاز سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جدید پرداخت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین خواستار مساعدت و هم افزایی نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی در خصوص راه اندازی کتابخانه مرکزی شد.

در انتهای این دیدار پیام تبریک مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور توسط علی معدنی پور به علیرضا عباسی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار