حفظ زندگی مشترک و وفاداری به همسر یکی این یکی از مهم‌ترین اصول در ازدواج است که باید آموزش دید و برای آن تلاش کرد. هنرمندان و چهره‌های مشهور برای حفظ زندگی با مشکلات بیشتری روبرو هستند، زیرا زندگی آن‌ها در میان شهرت و در معرض دید عموم قرار دارد. در میان این قشر از جامعه زوج‌های هنرمندی هستند که سال هاست زندگی بی دغدغه‌ای را در کنار هم دارند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 11 April 2024

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران«تابناک با تو» - حفظ زندگی مشترک و وفاداری به همسر یکی این یکی از مهم‌ترین اصول در ازدواج است که باید آموزش دید و برای آن تلاش کرد. هنرمندان و چهره‌های مشهور برای حفظ زندگی با مشکلات بیشتری روبرو هستند، زیرا زندگی آن‌ها در میان شهرت و در معرض دید عموم قرار دارد. در میان این قشر از جامعه زوج‌های هنرمندی هستند که سال هاست زندگی بی دغدغه‌ای را در کنار هم دارند.

 افسانه چهره آزاد و شاهرخ فورتونیان

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

 «افسانه چره آزاد» با نام اصلی «افسانه نعمت ناصر» ۵۵ ساله و «شاهرخ فورتونیان» ۶۱ ساله، بازیگر، نقاش و طراح صحنه و لباس، سابقه ۳۶ سال زندگی مشترک زیر نظر همان سقف «افسانه چهره آزاد» نوه دختری «رقیه چهره آزاد» و یکی از پیشکسوتان بازیگری در سینمای ایران است. او در ۱۵ سالگی عاشق شاهرخ فورتونیان شد و سرانجام پس از ۵ سال مخالفت پدرش در ۲۰ سالگی با او ازدواج کرد. چهره آزاد در مصاحبه‌ای گفت؛ «عدد ۲۲ برای من جالب است، زیرا تولد من در ۲۲ سالگی است بهمن ۲۲ ماه تولد همسرم است تیر و روز عروسی ما در ۲۲ ام مهر به همین دلیل عدد ۲۲ را دوست دارم. ”

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

شاید باورتان نشود، اما ۱۴ سال از زندگی سحر ولدبیگی ۴۰ ساله و نیما فلاح ۴۵ ساله می‌گذرد. آشنایی آن‌ها به ایفای نقش در سریال رستوران خانوادگی و نقش مقابل یکدیگر برمی گردد که باعث علاقه این دو هنرمند به یکدیگر شد و در ابتدا تیر ۱۳۸۲ همزمان با تولد سحر ولدبیگی ازدواج کنیم. ولدبیگی در گفت وگویی درباره ازدواجش گفت: من و نیما اصراری به برگزاری جشن عروسی نداشتیم، در دوران بازیگری بار‌ها در یک برنامه برایمان این اتفاق افتاد و این موضوع دیگر جذابیتی نداشت، در عروسی. تنها کسی که تفریح ​​نمی کند عروس و داماد هستند به همین دلیل خانواده ما با این درخواست موافقت کردند و زندگی مشترکمان را با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی شروع کردیم. این زوج بچه ندارند.

اصغر فرهادی و پریسا بخت ور

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

اصغر فرهادی، ۴۵ ساله یکی او یکی از موفق‌ترین کارگردانان ایرانی در سطح بین المللی است که با پریسا بختاور ۴۵ ساله ازدواج کرده است. پریسا بختاور در پرونده هنری خود چندین سریال پرمخاطب تلویزیونی و فیلم سینمایی «دایره زنگی» ساخته است. اگرچه سال دقیق ازدواج اصغر فرهادی و پریسا بخت‌آور در هیچ منبعی در دست نیست، اما پریسا بخت‌آور در گفت‌وگویی پس از اجرای نمایش «صندلی‌های ماشین» اعلام کرد. نمایشی که در سال ۱۳۷۳ به عنوان پایان نامه فرهادی اجرا شد. با توجه به اینکه حدود ۲۳ سال از زندگی این زوج دوست داشتنی می‌گذرد، «سارینا» و «ساغر» حاصل این ازدواج موفق هستند. قدردانی اصغر فرهادی از همسرش در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نشان از زندگی آرام و عاشقانه این زوج محبوب دارد.

رویا تیموریان و مسعود آزاد

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

ازدواج رویا تیموریان ۵۸ ساله و مسعود زاگان ۶۳ ساله می‌گذرد. این دو یکی از بازیگران باتجربه سینمای ایران هستند که به جرأت می‌توان گفت. یکی آن‌ها یکی از خوشبخت‌ترین زوج‌های هنری سینمای ایران نیز محسوب می‌شوند. به گفته رویا تیموریان، زن و شوهر باید یاد بگیرند در هر شرایطی کنار هم باشند و در صورت امکان حتی یک لبخند به هم هدیه کنند. او درباره آشنایی خود با مسعود رایگان نیز می‌گوید: سال‌ها با دخترانم تنها زندگی کردم و زمانی که برای اجرای تئاتر به سوئد رفتیم، یک شب مسعود رایگان برای تماشای اجرای ما به تئاتر آمد و بعد از ۲۲ سال با هم آشنا شدیم. دوباره با هم آشنا شدیم (من و آقای مسعود راجن با هم در یک دانشگاه درس خواندیم) و بعد از سفر به ایران با هم بیشتر آشنا شدیم و ازدواج کردیم».

رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری پدر و مادر باران کوثری

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

رخشان بنی اعتماد کارگردان و فیلمساز ۶۳ ساله و جهانگیر کوثری گزارشگر و تهیه کننده ۶۷ ساله برنامه‌های ورزشی را همه می‌شناسیم. آن‌ها بیش از ۳۷ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد و «باران کوثری» بازیگر ۳۲ ساله سینما و «تندیس کوثری» حاصل زندگی این زوج موفق سینما هستند. بنی اعتماد یکی او یکی از شناخته شده‌ترین کارگردانان، فیلمنامه نویسان و تهیه کنندگان زن است که از جمله کارهایش می‌توان به روسری آبی، گیلانه و خون بازی اشاره کرد.

ریما رامین فر و امیر جعفری

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

ریما رامین فر ۴۷ ساله بازیگر سریال پایتخت و امیر جعفری ۴۳ ساله بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از دیگر زوج‌های هنرمندی هستند که بیش از ۱۰ سال است که با هم ازدواج کرده اند. سال ها. سقف می‌گذرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام «آئین» است. امیر جعفری در گفت وگویی درباره ازدواجشان گفت: زمانی که با ریما رامین فر آشنا شدم خیلی جوان بودم و فاکتور خاصی برای عاشق شدن نداشتم، اما مطمئنم اگر با دیگری ازدواج می‌کردم تمام زندگی ام با تمام کمبود‌ها و مشکلاتم ۸ سال نامزد بودیم، چون پول نداشتیم ازدواج کنیم گاهی فکر می‌کنم سیمرغ‌های واقعی من در خانه است، بزرگترین جایزه‌هایی که خداوند به من داده است. همسر و پسرم در خانه ام منتظر من هستند. ”

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

«فرهاد آئیش» که نام اصلی او فرهاد حشمتی عقدایی است، بازیگر ۶۵ ساله، کارگردان تئاتر و تلویزیون است که نزدیک به ۴۰ سال است که با مائده طهماسبی ۶۰ ساله ازدواج کرده است. او درباره ازدواجش می‌گوید: یادم می‌آید زمانی که در آمریکا تحصیل می‌کردم برای اجرای برنامه‌ای به آلمان رفتم و در آنجا با همسرم مائده آشنا شدم و حدود سه سال با هم ارتباط نزدیک داشتیم تا اینکه یک روز ناگهان به من الهام شد که مائده می‌تواند شریک زندگی من باشد! همین جا با شماره او تماس گرفتم و گفتم: “تو شریک زندگی من هستی و می‌خواهم با تو ازدواج کنم. ” فکرش را بکن ساعت ۵ صبح به وقت آلمان به مائده زنگ زده بودم و او از تعجب خندید و فکر کرد. باهاش ​​شوخی کردم! باید بگم مهریه همسرم فقط ۵ سکه است!

الیکا عبدالرزاقی و امین زنگدانی

این ۹ زوج هنرمند بعد از سال‌ها هنوز عاشق اند/ محبوب‌ترین زوج‌های سینمای ایران

الیکا عبدالرزاقی ۳۸ ساله و امین زندگانی ۴۵ ساله دیگر زوج هنرمندی هستند که به گفته عبدالرزاقی از شمال تا جنوب متفاوت هستند، اما پس از نزدیک به ۵ سال زندگی زیر یک سقف. احساس خوشبختی می‌کنند. دارند. عبدالرزاقی در گفت وگویی گفت: آشنایی ما به یک تله فیلم برمی گردد که در آن نقش زن و شوهر را بازی می‌کردیم و بعد از بازی در آن کار، رابطه خانوادگی بین ما برقرار شد و این روابط خانوادگی بیشتر شد تا اینکه مدتی گذشت. فهمیدیم لحظه به لحظه از نظر عاطفی به هم نزدیکتر می‌شویم و مسائلی بین ما وجود دارد که ما را به هم نزدیکتر می‌کند، این می‌شود که با هم باشیم و با هم باشیم، به همین دلیل وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما تعجب نکردند؛ و به نظر می‌رسید منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده‌های ما از تصمیم ما استقبال کردند. ”

منبع: برترین‌ها

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار