مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:آبگرفتگی بالای ۳۰ واحدهای مسکونی، گرفتاری پنج خانواده براثر بسته شدن راه های ارتباطی و سقوط بانوی ۵۲ساله از ارتفاعات از جمله حوادث شبانه روز گذشته ناشی از بازش های بهاری در استان بود.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ 11 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: در مهمترین حوادث شبانه روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بارندگی سبب خسارت و آبگرفتگی ۳۰واحد مسکونی در روستا‌های خونگاه و سرتنگ رواق از توابع شهرستان دنا شد.

وی بیان کرد:برای این ۳۰ خانوار اقدام‌های امدادی از جمله اسکان، توزیع پتو، موکت، لوازم گرمایشی و تخلیه آب خانه‌ها انجام گرفت.

فلاحی دوست همچنین از امداد رسانی و نجات پنج خانواده گرفتار در منطقه سرگچینه خبر داد.
وی عنوان کرد:عصر روز گذشته طی تماس تلفنی گزارش گرفتار شدن خانواده‌هایی که در مناطق سختگذر سرگچینه بر اثر بارش باران و مسدود شدن مسیر خودرو‌های سواری زمین گیر شده بودند دریافت شد.

فلاحی دوست ابراز کرد:بلافاصله پس از دریافت این گزارش امدادگران پایگاه جاده‌ای شهید دلداریان منطقه سرگچینه پیاده به محل عزیمت کردند و با کمک نجاتگران و راهداری تنگاری همه خانواده‌ها و افراد گرفتار به سلامت به محل امن منتقل شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد تاکید کرد که سقوط یک بانوی۵۲ساله از صخره‌ای درتنگه جولی سرکورته طسوج بخش سرفاریاب شهرستان چرام از دیگر حوادث شبانه روز گذشته بود.

فلاحی دوست خاطرنشان. کرد: نجاتگران پایگاه شهید تقی نژاد جوخانه به محل حادثه اعزام و پس از طی کردن مسیر‌های سخت و نفس گیر و چهار ساعت تلاش مصدوم را پیدا کرده و بعداز بستن آتل وی را انتقال داده و به اورژانس تحویل دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار