مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد و در جريان پیشرفت پروژه های گاز محور جاری در این شرکت قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ 16 April 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، مهندس علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز دوشنبه 27 فروردين‌ماه از گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد و در جريان پیشرفت پروژه های گاز محور جاری در این شرکت قرار گرفت.

در اين بازديد پیشرفت پروژه احداث 25 کیلومتري خط لوله 8 اینچ انتقال گاز از کلاستر شادگان به مجتمع صنعتی شماره 3 مارون که توسط مناطق نفتخیز جنوب در حال اجرا است، مورد ارزيابي قرار گرفت.

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب ضمن ابراز خرسندي از اجراي اين پروژه و وضعيت مثبت آن اظهار داشت: زمانی که شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ظرفیت تولید نفت از میدان شادگان را به 130 هزار بشکه در روز افزایش دهد، میزان گازهای مازاد آن به 25 میلیون فوت مکعب در روز خواهد رسید که با احداث خط لوله 8 اینچ، این میزان گاز جمع آوری و به کارخانه گاز و گاز مایع 400 ارسال خواهد شد.

وی در ادامه از مجتمع کارگاهی ایستگاه جمع آوری گازهای همراه (متعلق به بخش خصوصی) مستقر در مجتمع صنعتی شماره 5 مارون و تاسیسات فرایندی مجتمع صنعتی شماره 4 مارون بازدید کرد و ابراز داشت: پیگیری مستمر و تلاش های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در راستای تحقق اهداف تولیدی سازمان درخور تحسین است و پیش بینی می شود که با این روند در آینده ای نزدیک میزان گاز سوزی در این شرکت به حداقل ممکن برسد.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تاسیسات و پیگیری مجدانه پیشرفت پروژه ها را نشانه عزم جدی موجود برای تحقق جهش تولید و صیانت از منابع هیدروکربوری دانست و یادآور شد که کلیه اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سال 1403 بر مبنای رویکرد تولید حداکثری برنامه ریزی شده اند و نشانه های مشهودی وجود دارد که نویدبخش تحقق شعار سال در این عرصه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار