امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کشاورزی از بهترین مشاغل است چرا که تولید و اشتغال را به دنبال دارد و در اقتصاد کشور موثر است.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰ 21 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران بیان داشت : بخش کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است چرا که تولید و اشتغال را به دنبال دارد. 

وی افزود : امروز روز شکرگزاری برای برداشت گندم است و به پاس این نعمت الهی گردهم آمده ایم تا شاکر خدا باشیم .

امام جمعه ایلام ادامه داد : تلاش شود زکات هر منطقه در همان منطقه و برای آبادانی آن منطقه هزینه شود.

وی تاکید کرد : انتقام را از دشمن گرفتیم و اولین کشوری هستیم که این عملیات ترکیبی انجام دادیم و موشک ها به هدف خورد و دشمن مات و مبهوت و متحیر است و جرات عملیات انتقام جویانه ندارند و مردم از عملیات سپاه خوشحال و قدردانی خود را نشان دادند.

چراغی منتخب مردم در حوزه جنوبی ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز  اظهار کرد : بی شک کشاورزی از منابع غذایی بشر است و کشاورزان با تلاش نان حلال بر سر سفر خود و خانواده می آورند.

وی گفت : مجموعه دولت و نظام و مردم برای توسعه کشاورزی و زیرساخت ها که قطب حوزه جنوب است باید توجه ویژه ای داشته باشد.

صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز مطرح کرد : دهلران قطب کشاورزی استان است و گندم دهلران برند کشوری است و در تولید گندم و کلزا رتبه های کشوری و استانی داریم.

وی بیان داشت :  امروز شاهد عملیات اجرای سد میمه در شهرستان هستیم و با تخصیص هزار و ۹۰۰میلیاردی از صندوق توسعه ملی پیشرفت ۷۵درصدی دارد و در تولید کشاورزی انقلابی ایجاد می کند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار