مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران طی پیامی انتصاب یوسف نوری استاندار جدید مازندران را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ 26 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران طی پیامی انتصاب یوسف نوری استاندار جدید مازندران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

پیام تبریک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات به استاندار جدید مازندران  

 

جناب آقای یوسف نوری

رای اعتماد هیئت محترم وزیران به جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت مردمی سیزدهم در استان مازندران، که حاکی از تعهد، تجربه و کارآمدی جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. بدون شک تخصص و تجارب شما نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته، شهید پرور و ولایتمدار این استان است.

قطعا استان مازندران با داشتن ظرفیت های عظیم اقتصادی و بهره‌مندی از نیروی انسانی جوان و کارآمد می تواند با مدیریت و راهبری جنابعالی گام های پیشرفت و شکوفایی را با سرعت بیشتر طی نماید.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران نیز در این مسیر همگام با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و متعهد آماده هرگونه همکاری با جنابعالی در جهت تسریع حرکت استان به سمت توسعه همه جانبه در تکمیل شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک و اقتصاد دانش بنیان و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی می باشد.

دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

اسماعیل اعزی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار